Підписатись
Історико-педагогічний альманах
Історико-педагогічний альманах
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Підтверджена електронна адреса в udpu.edu.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Рефлексії про генезу духовності в контексті виховання: на шляху до синтезу парадигм
О Сухомлинська
Історико-педагогічний альманах, 2005
592005
Радянська педагогіка як ідеологія: спроба історичної реконструкції
О Сухомлинська
Історико-педагогічний альманах, 2014
572014
Реформування шкільної освіти в Україні у ХХ ст.: історіографія питання
Л Березівська
Історико-педагогічний альманах, 2009
242009
Періодизація історії розвитку змісту загальної середньої освіти (30-ті рр. ХХ ст.–початок ХХІ ст.)
Т Литньова
Історико-педагогічний альманах, 2010
202010
Державна політика щодо диференціації організації та змісту шкільної освіти в Україні (кінець 30-х–перша половина 50-х рр. ХХ століття)
ЛД Березівська, ЛД Березівська
Освіта та педагогічна наука, 59-66, 2013
192013
Моделирование процесса развития отечественной педагогики ХХ века
М Богуславский
Історико-педагогічний альманах, 4-14, 2009
192009
Дослідження історії вітчизняного дитячого руху радянського періоду: джерелознавчий аспект
Н Коляда
Історико-педагогічний альманах, 54-60, 2011
142011
Організація та діяльність науково-дослідних кафедр педагогіки в Україні у 1920-ті роки
О Новицька
Історико-педагогічний альманах, 71-82, 2013
132013
Розробка Наркомосом УСРР системи шкільної освіти та її апробація в контексті соціально-економічних та суспільно-політичних детермінант (1920-1924)
Л Березівська
Історико-педагогічний альманах, 12-29, 2007
132007
Колекція журналу «Вільна українська школа»(1917–1920) як джерело мікроісторії освіти України
Л Березівська
Історико-педагогічний альманах, 2016
112016
Деякі аспекти еволюції сприйняття творчості В. Сухомлинського: дорога довжиною в 40 років
О Сухомлинська
Історико-педагогічний альманах, 2012
112012
Внесок Одеського лікарсько-педагогічного кабінету в реалізацію диференційованого підходу до організації дитинства в Україні у 20-ті рр. ХХ ст.
Н Дічек
Історико-педагогічний альманах, 80-86, 2012
112012
Психотехніка–втрачений напрям радянської педагогічної науки і практики
О Сухомлинська
Історико-педагогічний альманах, 2012
112012
Образ дитини у Штайнер-педагогіці
О Іонова
Історико-педагогічний альманах, 2012
102012
Реформування шкільної освіти в період гетьманату П. Скоропадського (29 квітня-13 грудня 1918)
Л Березівська
Історико-педагогічний альманах, 2006
102006
Витоки дослідження середовища як педагогічного феномену
О Ярошинська
Історико-педагогічний альманах, 2014
92014
Дитиноцентризм–педагогіка дитини як humanum
О Квас
Історико-педагогічний альманах, 2012
92012
Вплив педології на становлення гендерного підходу до освіти й виховання школярів в Україні (20-ті рр. ХХ ст.)
О Петренко
Історико-педагогічний альманах, 27-35, 2012
92012
Г. Кершенштейнер про роль продуктивної праці у вихованні особистості школяра
Г Ковальчук
Історико-педагогічний альманах, 2010
82010
Принцип індивідуального підходу до учнів у творчій спадщині ВО Сухомлинського і ОА Захаренка
Л Березівська
Історико-педагогічний альманах, 20-26, 2010
82010
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20