Підписатись
Valentyna Barabanova, Валентина Барабанова
Valentyna Barabanova, Валентина Барабанова
доцент кафедри маркетингу, менеджменту та публічного адміністрування
Підтверджена електронна адреса в donnuet.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
RURAL DEVELOPMENT BY STIMULATING AGRO-TOURISM ACTIVITIES
YORVOBSMVVBSNV Karpinska
International Journal of Management (IJM) 11 (№4), С. 605-613, 2020
67*2020
Сучасний маркетинг: фактори, стан та перспективи розвитку
ВВ Барабанова, ВВ Барабанова
Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія:«Економіка і …, 2017
242017
Маркетингові дослідження: навч. посіб
ВВ Барабанова
ДонНУЕТ. Кривий Ріг, 2020
22*2020
Фінанси підприємств (за модульною системою навчання): теоретично-практичний посібник
ВП Шило, СБ Ільїна, ВВ Барабанова, ІІ Криштопа
К.: Кондор, 2011
192011
Фінанси підприємств за модульною системою навчання
ВП Шило, С Ільїна, В Барабанова, І Криштопа
К.: Кондор 429, 2012
152012
Податкова реформа–реальність та прогнози
АВ Череп, ВВ Барабанова
Збірник наукових праць Національного університету державної податкової …, 2011
122011
Фінанси підприємств
ВП Шило, СС Доровська, СБ Ільіна, ВВ Барабанова
K.: Світ, 2007
112007
MARKETING ASPECTS OF DEVELOPING TOURISM SERVICES MARKET IN UKRAINE & THE BALTIC COUNTRIES
HH Valentyna Barabanova
Baltic Journal of Economic Studies 5 (No. 1), 39-47, 2019
92019
Інноваційний маркетинг: навч. посібник
ВВ Барабанова, ГА Богатирьова
Кривий Ріг: Вид. ДонНУЕТ, 2022
82022
Marketing mechanisms of tourist industry development in an unstable environment
GOG Valentina V. Barabanova, Galina A. Bohatyryova
Journal of Geology, Geography and Geoecology, 625-636, 2020
82020
Світовий досвід стимулювання податкових платежів підприємства
ВВ Барабанова, МА Барабанова
ВІСНИК, 164, 2011
62011
Основні засади формування ефективного податкового менеджменту на підриємствах
ВВ Барабанова, МА Барабанова
Економіка і регіон, 142-145, 2011
52011
Training Bachelor of Tourism to the profession in terms of multicultural educational space
G Bohatyryova, V Barabanova, H Udovichenko
Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala 13 (1), 144-161, 2021
42021
Маркетингові аспекти формування музейного простору
ВВ Барабанова, ГА Богатирьова
Вісник Донецького університету економіки і торгівлі імені Михайла Туган …, 2019
42019
Маркетингові аспекти розвитку ринку туристичних послуг в Україні
ВВ Барабанова, ВВ Барабанова, ГА Богатирьова, ГА Богатырева, ...
Науковий вісник Полісся, 221-229, 2018
42018
Електронний маркетинг як важлива складова маркетингової діяльності підприємства
ВВ Барабанова
ка» представлено в: Index Copernicus International (ICI); НЭБ elibrary. ru …, 2017
42017
Econometric approach to justification of managerial decisions
N Ivanova, T Kozhukhova, V Barabanova, V Yankovsky
Econometric modeling of managerial decisions at the macro and micro levels …, 2021
32021
Теоретично-практичний посібник
ВП Шило, СБ Ільіна, СС Доровська, ВВ Барабанова
Київ: ВД «Професіонал, 2016
32016
Застосування економіко-математичних моделей у прогнозуванні державного боргу
ВВ Барабанова
Ефективна економіка, 2012
32012
Маркетингові механізми розвитку індустрії туризму в умовах нестабільного середовища
ВВ Барабанова, ВВ Барабанова, ГА Богатирьова, ГА Богатырева, ...
Journal of Geology, Geography and Geoecology, 625-636, 2020
22020
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20