Подольна Валентина Вікторівна (Podolna V.V.)
Подольна Валентина Вікторівна (Podolna V.V.)
Kyiv National University of Technologies and Design
Підтверджена електронна адреса в knutd.edu.ua
НазваПосиланняРік
Сутність та собливості класифікації маркетингових стратегій розвитку підприємств
ВВ Подольна, ІВ Семенюк
Економічний простір, 230-239, 2013
82013
Ретроспективний аналіз та перспективи розвитку малого бізнесу в Україні
ВВ Подольна
Інвестиції: Практика та досвід, 42-45, 2008
62008
Особливості просування освітніх посуг
ВВ Подольна, СП Усик
Вісник Київського національного університету технологій та дизайну, 206-211, 2013
52013
Використання стратегічних карт для обґрунтування маркетингової стратегії розвитку торгового підприємства
ВВ Подольна, ОІ ХОМЕНКО
Вісник Хмельницького національного університету 2 (6), 93-96, 2011
42011
Огляд ринку юридичних послуг в Україні
НВ Геселева, ВВ Подольна, ВО Слободяник
Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія …, 2015
12015
Сутність комунікаційних досліджень у прийнятті маркетингових рішень
ВВ Подольна, НР Коростинська
Сучасні детермінанти розвитку бізнес-процесів в Україні, 2018
2018
Особливості бренду у формуванні іміджу підприємства
ВВ Подольна, НЮ Тонкошкурова
Сучасні детермінанти розвитку бізнес-процесів в Україні, 2018
2018
Детермінанти сталого розвитку підприємств в умовах турбулентності
ММ Матюха, НЙ Радіонова, МО Кардаш, ОО Григоревська, ВГ П’явка, ...
КНУТД, 2017
2017
Концепція маркетингового управління та його особливості у сфері послуг
ВВ Подольна, ТС Дукач
Сучасні детермінанти розвитку бізнес-процесів в Україні, 2017
2017
Роль маркетингових комунікацій в системі управління підприємством
ВВ Подольна, ДМ Мельник
Сучасні детермінанти розвитку бізнес-процесів в Україні, 2017
2017
Сутність системи інтегрованих маркетингових комунікацій
ВВ Подольна, ОД Ільїн
Сучасні детермінанти розвитку бізнес-процесів в Україні, 2017
2017
Інтеграція системи вищої освіти України до освітнього простору ЄС
ТЕ Бєлялов, ВВ Подольна
Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія …, 2017
2017
Аналіз заходів стимулювання збуту в ресторанах швидкого харчування м. Києва
ГС Стеценко, ВВ Подольна
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління, 2016
2016
Особливості рекламних компаній на ринку безалкогольних напоїв України
КО Попков, ВВ Подольна, КК Писанець
Технології та дизайн, 2016
2016
Роль CRM-системи в маркетинговій діяльності підприємства
ВВ Подольна, ВА Ярошенко, НВ Геселева
Вісник Київського національного університету технологій та дизайну, 2015
2015
Роль CRM-системи в маркетинговій діяльності підприємства
ВА Ярошенко, НВ Геселева, ВВ Подольна
Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія …, 2015
2015
ПРОБЛЕМИ ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ
ВВ Подольна, ДБ Бойчук
ВІСНИК, 187, 2015
2015
Особливості маркетингу у сфері страхових послуг
ОІ Хоменко, ВВ Подольна
Економіка та держава, 39-40, 2011
2011
Проблеми визначення вартості гудвілу
ВВ Подольна
Видавництво СумДУ, 2011
2011
Розвиток страхового ринку та напрями вдосконалення управління страховими компаніями в Україні
ОІ Хоменко, ВВ Подольна
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010
2010
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20