Підготовка майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до здійснення диференційованого підходу у навчанні учнів загальноосвітніх навчальних закладів ОС Гуманкова Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2012 | 14 | 2012 |
Диференційований підхід у навчанні на уроках іноземної мови в початковій школі ОС Гуманкова Х.: Вид. група «Основа, 2009 | 11 | 2009 |
Автентичний текст–основа формування соціокультурної компетенції учнів загальноосвітньої школи ОІК ЛІ Березенська, ОС Гуманкова ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка, 9-10, 2004 | 9 | 2004 |
Заглиблюючись у світ казки О Гуманкова Іноземні мови в навчальних закладах, 100-103, 2003 | 7 | 2003 |
THE USE OF INNOVATIVE TECHNOLOGIES FOR THE FORMATION OF ECONOMIC COMPETENCE OF PRIMARY SCHOOL STUDENTS В Підгурська, І Голубовська, О Михайлова, О Гуманкова, Т Григор’єва Financial and credit activity problems of theory and practice 1 (48), 473-482, 2023 | 4 | 2023 |
Sensory Education in Montessori Pedagogy І Салюк, ОС Гуманкова ІІІ Всеукраїнська студентська наукова Інтернет-конференція «Виклики та …, 2021 | 2 | 2021 |
ABC Land: навчально-методичний посібник з навчання читання в початковій школі ОСМ ОС Гуманкова Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2014 | 2 | 2014 |
Формування англомовної аудитивної компетентності учнів початкової школи з використанням елементів драматизації ОС Михайлова, ОС Гуманкова Baltic Journal of Legal and Social Sciences, 122-131, 2022 | 1 | 2022 |
Використання драматизації у навчанні англійської мови дітей молодшого шкільного віку О Михайлова, О Гуманкова, Т Григор’єва ARS LINGUODIDACTICAE, 21-28, 2021 | 1 | 2021 |
Використання англомовного дитячого фольклору як засобу формування граматичної компетентності учнів початкової школи Т П’ятничка, О Гуманкова Теорія і практика навчання іноземних мов, 2020 | 1 | 2020 |
Автономне навчання як засіб мотиваційного забезпечення формування іншомовної комунікативних компетентності майбутніх учителів іноземних мов ОС Михайлова, ОС Гуманкова, ТЮ Григор'єва Міжнародна науково-практична конференція" Психологія і педагогіка як науки …, 2019 | 1 | 2019 |
Модель підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до здійснення диференційованого підходу у навчанні учнів загальноосвітніх навчальних закладів ОС Гуманкова ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка, 111-115, 2011 | 1 | 2011 |
Готовність майбутніх учителів іноземних мов до здійснення диференційованого підходу–актуальна проблема практики професійного навчання у вузі ОС Гуманкова ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка, 103-106, 2008 | 1 | 2008 |
Доцільність використання диференційованого підходу у професійній підготовці майбутніх учителів-філологів ОС Гуманкова ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка, 69-72, 2006 | 1 | 2006 |
Організація роботи груп за інтересами як продуктивний засіб розвитку творчої особистості майбутнього вчителя ОС Гуманкова ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка, 40-42, 2005 | 1 | 2005 |
Theoretical preconditions for the formation of foreign phonetic competence in children of upper-kindergarten age by means of authentic materials ОС Михайлова, ОС Гуманкова | | 2024 |
Theoretical preconditions for the formation of foreign lexical competence of primary school learners by means of intersubject links ОС Михайлова, ОС Гуманкова | | 2024 |
The Role of Eidetics in Preparing the Child for School ОС Zhurakhivska, Ivanna, Гуманкова “Development of Foreign Language Professional Communication of Students of …, 2024 | | 2024 |
Features of Education of a Child with Special Educational Needs in Primary School ОС Belyak, Nadiia, Гуманкова “Development of Foreign Language Professional Communication of Students of …, 2024 | | 2024 |
The Development of Artistic and Creative Competence in Children of Upper-Kindergarten Age through Project-Based Activities ОС Dmytrenko, Maryna, Гуманкова “Development of Foreign Language Professional Communication of Students of …, 2024 | | 2024 |