Yurii Sotnikov / Юрий Сотников
Yurii Sotnikov / Юрий Сотников
Oдесский национальный экономический университет
Verified email at oneu.edu.ua
Title
Cited by
Cited by
Year
Міжнародна економіка
ЮГ Козак, ЮВ Макогон, ДГ Лук'яненко
К.: Центр учбової літератури, 2009
432009
Міжнародна статистика: навчальний посібник
АЗ Підгорний, ОГ Милашко, ОП Русєва, АЗ Подгорный, ОГ Мылашко, ...
Одеський національний економічний університет, 2012
402012
Міжнародні стратегії економічного розвитку
ЮГ Козак, ВВ Ковалевський, НС 200 Логвінова
К.: Центр учбової літератури, 2009
222009
CROSS-BORDER COOPERATION DEVELOPMENT OF UKRAINE: FORMS AND INSTRIMENTS OF COMPETITIVENESS INCREASE
Y Sotnikov, I Kravchenko
Economics and management 18 (1), 95-101, 2013
132013
Світова економіка
ЮГ Козак, НС Логвінова, ВВ Ковалевський, ЮМ Сотніков
Зовнішньоекономічна діяльність: регіональний аспект, 328 с, 2010
72010
Використання сучасних інформаційних технологій для формування звітності підприємств
ОМ Гострик, ВС Малишко, ЮМ Сотніков, АМ Гострик, ВС Малышко, ...
Одеський національний економічний університет, 2018
52018
Критерії включення промислового підприємства в систему субконтрактних відносин
ЮМ Сотніков, ЯА Авдієнко
Міжнародний науковий журнал Науковий огляд 2 (45), 38-52, 2018
32018
Формування сучасних механізмів розвитку інноваційної сфери економіки Інституційна підтримка формування кластерів на транскордонних територіях
ЮМ Сотніков, ЄВ Кравченко
Сімферополь: ДІАЙПІ, 2013
2*2013
Закономірності формування і шляхи підвищення ефективності основних виробничих фондів підприємств в умовах ринку (на прикладі спеціалізованих овоче- молочних господарств…
ЮМ Сотніков
21998
ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ОНЛАЙН-ДОСЛІДЖЕНЬ В ІННОВАЦІЙНОМУ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ РЕГІОНУ
СЮМ Єрешко Андрій Іванович.
Науково-виробничий журнал Бізнес-навігатор, 63-67, 2018
1*2018
ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ УЧАСТІ ПІДПРИЄМСТВА У СУБКОНТРАКТНИХ ВІДНОСИНАХ
ЮМ Сотніков, ВС Малишко
Маркетинг: виклики та рішення. Матеріали І Всеукраїнської науково-практичної…, 2019
2019
Big Data as a fundamental approach to creating a portrait of the target consumer
Y Sotnikov, A Ereshko
Науковий вісник [Одеського національного економічного університету], 123-136, 2019
2019
Практичность реализации технологий Big Data в политике компаний
ЮН Сотников, АИ Ерешко, ЮМ Сотников, АІ Єрешко
2019
JEL: M310 SPECIFIES OF THE MARKET OF MARKETING ONLINE RESEARCHES IN UKRAINE
Y Sotnikov, A Ereshko
Journal Association 1901 SEPIKE: Edition20 20, 181, 2018
2018
SPECIFIES OF THE MARKET OF MARKETING ONLINE RESEARCHES IN UKRAINE
AE Yurii Sotnikov
Journal SEPIKE, 181-185, 2018
2018
Критерии присоединения промышленного предприятия к системе субконтрактных отношений
ЮМ Сотніков, ЯА Авдієнко
Науковий огляд, 38-52, 2018
2018
Онлайн панель как маркетинговый рычаг ускорения развития регионального рынка
АИ Ерешко, ЮН Сотников, АІ Єрешко, ЮМ Сотніков
2018
Specificity of the market of online marketing researches in Ukraine
A Ereshko, Y Sotnikov
2018
Організація індивідуально-консультативної роботи студентів заочної форми навчання
ОМ Гострик, ВС Малишко, ЮМ Сотніков, АМ Гострик, ВС Малышко, ...
Одеський національний економічний університет, 2018
2018
Кон’юнктурний супровід інноваційної продукції та послуг
ВА Карпов, ІЛ Литовченко, ЮМ Сотніков, ОЮ Білоус, ІО Шкурупська, ...
2018
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20