Подписаться
Бозуленко О.Ю.
Бозуленко О.Ю.
Чернівецький торговельно-економічний інститут Київського
Подтвержден адрес электронной почты в домене chtei-knteu.cv.ua
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Формування асортименту товарів як стратегічний елемент комерційної діяльності
ОЯ Бозуленко
Миколаївський національний університет імені ВО Сухомлинського. 2015.№ 4. С …, 2015
272015
Теоретичні та методологічні підходи до визначення асортименту
ОЯ Бозуленко, ТЛ Шкабара
Бізнес-навігатор, 52-55, 2017
102017
Сутність міжнародної податкової конкуренції
ОЯ Бозуленко
Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки, 52-57, 2011
92011
Застосування маркетингу в електронній комерції
ОЮ Бозуленко, ІО Жалба
Економіка і суспільство, 363-367, 2017
52017
Дефініція поняття торговельне підприємство
ОЮ Бозуленко
Економічний аналіз, 20-25, 2015
42015
Безпека товарів народного споживання як складова забезпечення здоров’я людини
ОЮ Бозуленко, ОЯ Бозуленко, НА Турубарова-Леунова
Науково-практичний журнал «Інфраструктура ринку», 31-37, 2017
32017
Конкурентоспроможність торговельних підприємств та проблеми її підвищення в сучасних умовах
ОЯ Бозуленко, ОЮ Бозуленко
Вісник Одеського національного університету. Економіка, 43-46, 2013
32013
Запровадження сучасних інноваційних технологій у діяльність роздрібних торговельних підприємств
ОЯ Бозуленко, ОЮ Бозуленко
Сталий розвиток економіки–2011.–№ 3 (6).–С. 141-144., 2011
32011
Сучасні комплекси споживчих властивостей товарів: ринковий розвиток
ТЛ Шкабара, ОЯ Бозуленко
Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки, 182-186, 2018
22018
Cпецифіка дуального розвитку торговельних підприємств у Чернівецькій області
ОЮ Бозуленко
Фінансові аспекти розвитку економіки: теорія, методологія, практика …, 2014
22014
Elements of quality of customers trade maintenance and methods of estimation of her level
OY Bozulenko
Innovative Economy, 52-57, 2011
22011
Експертиза якості та безпечності косметичних товарів
ОЯ Бозуленко, ОА Серебрянська
Вісник студентського наукового товариства «ВАТРА» Вінницького торговельно …, 2019
12019
Сутність прогнозування попиту населення
ОЯ Бозуленко, ОЮ Бозуленко
Вчені записки Таврійського національного університету імені ВІ Вернадського …, 2018
12018
До питання місця України в євроінтеграційних процесах
ОЮ Бозуленко
Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки, 43-47, 2012
12012
Проблеми і шляхи покращення якості обслуговування покупців у магазинах в Україні
ОЯ Бозуленко, ЮФ Скіцько
Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки …, 2010
12010
Суть та особливості додаткових послуг у роздрібній торгівлі
ОЯ Бозуленко, ОЮ Бозуленко
Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки …, 2020
2020
Формування напрямів ефективного контролю якості та безпеки споживчих товарів
ОЯ Бозуленко, ОЮ Бозуленко
Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки …, 2019
2019
ІННОВАЦІЙНА СКЛАДОВА ПРИ СТРАТЕГІЧНОМУ ФОРМУВАННІ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ
ОЯ БОЗУЛЕНКО, ОЮ БОЗУЛЕНКО
МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ, 26, 2019
2019
ЗАСТОСУВАННЯ КОНЦЕПЦІЇ МАРКЕТИНГУ У РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНОЇ ІНДУСТРІЇ РЕГІОНУ
О Бозуленко, О Бозуленко
Бурдяк Олена, 2018
2018
Фактори ефективності функціонування логістичних каналів розподілу товарів
ОЮ Бозуленко
Міжнародна науково-практична конференція "Стратегічні пріоритети розвитку …, 2017
2017
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20