Подписаться
Олена Четверик
Олена Четверик
НУБіП України
Нет подтвержденного адреса электронной почты - Главная страница
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Процес маркетингових досліджень на ринках побічної продукції бурякоцукрового виробництва
ЯС Ларіна, ОВІ Четверик
Моніторинг біржового ринку, 18-22, 2014
82014
The problem of implementing social responsibility in Ukraine agro-industrial enterprises
VN O. Chetveryk
Science and Education a New Dimension: HUMANITIES and SOCIAL SCIENCES Issue …, 2017
7*2017
Роль соціальної відповідальності в розвитку аграрного бізнесу
ВВ Нагорний, ОВ Четверик
ВЦ НУБіП України, 2018
62018
Маркетингова цінова політика цукровиробників: врахування впливу світового ринку на параметри внутрішнього ринку цукру [Електронний ресурс]
ОВ Четверик
Глобальні та національні проблеми економіки, 2014
32014
Кон’юнктурні характеристики ринку цукру України та моделювання варіантів ринкової рівноваги з урахуванням квот
ОВ Четверик
Облік і фінанси, 158-167, 2015
12015
Аналіз ринку основної та побічної продукції бурякоцукрового виробництва: стан та перспективи розвитку
ОВ Четверик
Вісник Академії праці і соціальних відносин Федерації профспілок України, 92-100, 2014
12014
АНАЛІЗ КОН'ЮНКТУРИ РИНКУ ЦУКРУ
ОВ Четверик
ЕКОНОМІКА І УПРАВЛІННЯ: ПРОБЛЕМИ НАУКИ ТА ПРАКТИКИ, 177-180, 2013
12013
Особливості маркетингової цінової політики підприємств бурякоцукрового підкоплексу.
ОВ Четверик
Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування …, 2013
12013
Формування стратегічних напрямків розвитку підприємств бурякоцукрового підкомплексу.
ОВ Четверик
Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування …, 2013
12013
Сутність та особливості формування товарного асортименту підприємств бурякоцукрового підкомплексу
ОВ Четверик
Університетські наукові записки, 243-247, 2013
12013
Особливості державного регулювання ціноутворення на продукцію підприємств бурякоцукрового підкомплексу
ОВ Четверик
ББК 65 П27, 64, 0
1
ДОСЛІДЖЕННЯ КОН'ЮНКТУРИ РИНКУ УСТРИЦЬ: СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НА ЗАСАДАХ МАРКЕТИНГУ.
ОВ ЧЕТВЕРИК, НА КРАВЧУК
Bioeconomics & Agrarian Business/Bìoekonomìka ta Agrarnij Bìznes 11 (1), 2020
2020
Методичні вказівки щодо написання, оформлення та захисту курсової роботи з дисципліни «Маркетингове ціноутворення» для студентів спеціальності 075 «Маркетинг»
ОВ Четверик
ЦП «Компринт», 2018
2018
Маркетингове забезпечення діяльності аграрних формувань і переробних підприємств: монографія. Часна 1
ОВ Четверик, РІ Буряк, СВ Кузьменко
ЦП «Компринт», 2018
2018
Методичні вказівки до виконання бакалаврських робіт для студентів спеціальності 6.030507 (075)«Маркетинг»
АВ Рябчик, РІ Буряк, ОМ Барилович, ОВ Четверик, ЯС Ларіна, ...
ЦП" КОМПРИНТ", 2017
2017
Маркетингове забезпечення діяльності підприємств цукрової галузі
ЧОВ Ларіна Я. С.
Національний університет біоресурсів і природокористування України, 2017
2017
Дослідження імплементації маркетингу в діяльності підприємств
ЧО Вікторівна
Збірник матеріалів міжнародної наук.-практ. конференції «Маркетинг і …, 2016
2016
Маркетингова цінова політика
ЮГ Олена Четверик Ярослава Ларіна, Олена Барилович, Андрій Скрипник ...
Х.: Діса плюс", 2016
2016
Сучасні маркетингові методи та інструменти в діяльності підприємств аграрного сектору
Л Діченко Ларіна, Буряк, Бабічева, Рябчик, Гальчинська, Рафальська, Четверик
Компринт, 2016
2016
Маркетинг продукції підприємств цукрової галузі
ОВ Четверик
Національний університет біоресурсів і природокористування України, 2016
2016
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20