Теоретичні аспекти інтегрованого навчання І Хавіна Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені …, 2013 | 9 | 2013 |
Психологічні особливості страхів і тривожності у дітей дошкільного віку МП Міщенко, І Хавіна НТУ" ХПІ", 2017 | 8 | 2017 |
Взаємозв’язок ґендерних стереотипів з розвитком ґендерної ідентичності Н Гохіна, ІВ Хавіна Національний технічний університет" Харківський політехнічний інститут", 2021 | 3 | 2021 |
Природничо-наукові дисципліни у фаховій підготовці бакалаврів з психології ІВ Хавіна Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти …, 2014 | 2 | 2014 |
Вплив музики на життя людини СВ Владімірова, ІП Хавіна | 1 | 2022 |
Особистісні якості майбутнього бакалавра з психології у процесі професійної підготовки І Хавіна, Н Северина Національний технічний університет" Харківський політехнічний інститут", 2019 | 1 | 2019 |
Результати констатувального етапу педагогічного експерименту формування базових професійних компетенцій бакалаврів з психології у процесі вивчення природничо-наукових дисциплін І Хавіна | 1 | 2018 |
Формування базових професійних компетенцій бакалаврів з психології у процесі вивчення природничонаукових дисциплін ІВ Хавіна Вінниця: ВДПУ, 2018 | 1 | 2018 |
Аналіз результатів експериментального дослідження формування професійних базових компетенцій бакалаврів з психології у процесі вивчення природничо-наукових дисциплін S Reznik, I Khavina Теорія і практика управління соціальними системами, 30-40, 2017 | 1 | 2017 |
Етапи дослідно-експериментального дослідження формування професійних базових компетенцій у бакалаврів з психології І Хавіна Національний технічний університет" Харківський політехнічний інститут", 2017 | 1 | 2017 |
Професійна підготовка бакалаврів з психології у вищому навчальному закладі ІВ Хавіна, СМ Резнік ХІ міжнародна науково-практична конференція магістрантів та аспірантів, 18-21, 2017 | 1 | 2017 |
Види професійних базових компетенцій у бакалаврів з психології при вивченні природничо-наукових дисциплін І Хавіна НТУ" ХПІ", 2017 | 1 | 2017 |
Особливості вивчення природничо-наукових дисциплін бакалаврами з психології I Havina Теорія і практика управління соціальними системами, 85-90, 2017 | 1 | 2017 |
Компетентнісний підхід як педагогічна категорія в професійній підготовці бакалаврів з психології ІВ Хавіна Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах …, 2016 | 1 | 2016 |
Педагогічна технологія як необхідна складова у фаховій підготовці бакалаврів з психології ІВ Хавіна Теорія і практика управління соціальними системами, 61-72, 2016 | 1 | 2016 |
Становлення поняття" компетенція" як педагогічна категорія І Хавіна НТУ" ХПІ", 2015 | 1 | 2015 |
Підготовка компетентного бакалавра з психології як важлива складова конкурентоспроможного фахівця ІВ Хавіна Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я …, 2015 | 1 | 2015 |
Духовність як необхідна складова при формуванні компетенціїї психолога І Хавіна НТУ" ХПІ", 2015 | 1 | 2015 |
Особистісні якості сучасного викладача в педагогічній діяльності І Хавіна Україна і світ: гуманітарно-технічна еліта та соціальний прогрес: тези …, 2013 | 1 | 2013 |
Робочий зошит з курсу" Антропологія" Х Ірина | | 2023 |