Подписаться
Svitlana Zhadko, Светлана Жадько, Світлана Жадько, ORCID ID: 0000-0002-4533-2370
Svitlana Zhadko, Светлана Жадько, Світлана Жадько, ORCID ID: 0000-0002-4533-2370
Національний фармацевтичний університет
Подтвержден адрес электронной почты в домене nuph.edu.ua
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Брендинг у діяльності фармацевтичних підприємств
ММ Слободянюк, СВ Жадько
Фармац. журн, 10-16, 2008
132008
Використання мережі Інтернет при просуванні лікарських препаратів до кінцевих споживачів
СВ Жадько
Управління, економіка та забезпечення якості в фармації, 70-73, 2013
102013
Сучаснi аспекти позицiонування лiкарських препаратiв на фармацевтичному ринку
СВ Жадько
ДЗ «Луганський державний медичний унiверситет», 2013
92013
Методи оцінки конкурентних позицій торговельних марок лікарських препаратів
ММ Слободянюк, НН Слободянюк, СВ Жадько
82008
Науково-методичнi пiдходи до оптимiзацiї фiнансування iнновацiйного портфелю фармацевтичного пiдприємства
ММ Слободянюк, СВ Жадько, ОС Самборський
Український журнал клінічної та лабораторної медицини, 58-62, 2010
72010
Стратегии позиционирования товарного ассортимента украинских фармацевтических предприятий
НН Слободянюк, СВ Жадько
Разработка, исследование и маркетинг новой фармацевтической продукции: сб …, 2008
72008
Практикум з менеджменту та маркетингу у фармації
ЗМ Мнушко, АБ Ольховська, ІВ Пестун, ОЮ Рогуля, ММ Слободянюк, ...
Національний фармацевтичний університет, 2011
62011
Маркетингове й економічне обґрунтування доцільності та ефективності впровадження нових препаратів в товарний асортимент фармацевтичного підприємства
СВ Жадько, ММ Слободянюк, НН Слободянюк
62008
Інновації у фармації
ЗМ Мнушко, ММ Слободянюк, СВ Жадько
наука, практика, навчальний процес/ЗМ Мнушко, ММ Слободянюк, СВ Жадько …, 2005
62005
Теоретичне обґрунтування та практична реалізація концепції кадрового маркетингу у фармації
ІВ Пестун, ГС Бабічева, СВ Жадько, ИВ Пестун, АС Бабичева
52020
Naukovo-metodychni pidkhody do optymizatsiy finansuvannia innovatsiynoho portfeliu farmatsevtychnoho pidpryiemstva
MM Slobodianiuk, SV Zhadko, OS Samborskyi
Ukr. zhurn. klin. ta lab. med 2, 58-62, 2010
52010
Порівняльна оцінка ринкових позицій торговельних марок антигістамінних лікарських препаратів
ММ Слободянюк, ОС Самборський, СВ Жадько
Запорожский медицинский журнал, 123-125, 2010
52010
Маркетингові дослідження торговельних марок амлодипіну
ММ Слободянюк, СВ Жадько
НФаУ, 2008
52008
Банерна реклама як інструмент цифрового маркетингу аптечної мережі
ТА Матус, СВ Жадько
42022
Формування інноваційного портфелю фармацевтичних підприємств на основі вивчення зовнішніх та внутрішніх чинників
СВ Жадько
42013
Оцiнка ринкових позицiй лiкарських препаратiв на основi концепцiї капiталу бренду
ММ Слободянюк, НН Слободянюк, ОС Самборський, ОС Самборский, ...
ДЗ «Луганський державний медичний унiверситет», 2010
42010
Otsinka pryvablyvosti segmentu rynku likarskykh preparativ pry formuvanni tovarnoho asortymentu farmatsevtychnogo pidpryemstva
MM Slobodianiuk, SV Zhadko
Kharkiv, 2008
42008
Науково-практичне обґрунтування асортиментної політики виробничих фармацевтичних підприємств
СВ Жадько
ступеня канд. фармац. наук: спец. 15.00. 01 «Технологія ліків та організація …, 0
4
Актуальність використання платформи TikTok як інструменту діджитал-маркетингу для сфери фармації
АА Демко, СВ Жадько
32022
Анализ маркетинговых инструментов при формировании рыночного потенциала лекарственных средств
ВВ Малый, МИМ Медхат, СВ Жадько, ВВ Малий
32016
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20