Підписатись
Казанська Олена
Казанська Олена
Національний авіаційний універсітет
Підтверджена електронна адреса в nau.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Особливості розробки маркетингової програми підприємства в умовах цифрового ринку
О Казанська, І Михальченко, Г Радченко
Наукові інновації та передові технології, 2022
302022
Маркетингова стратегія: виклики та можливості в умовах цифровізації
Т Князєва, О Казанська
Економіка та суспільство, 2022
252022
Communication business processes of industrial enterprises in the conditions of globalization
O Prokopenko, O Kazanska, I Deineha, N Butenko, V Omelyanenko, ...
International Journal of Management 11 (5), 2020
172020
Інформаційне забезпечення розвитку логістичної інфраструктури національної економіки
ОО Казанська, АС Геращенков
Економічні науки. Серія―Економіка та менеджмент: Збірник наукових праць …, 2010
162010
МАРКЕТИНГОВА ІНФОРМАЦІЙНА СИСТЕМА В УМОВАХ СУЧАСНИХ ЕКОСИСТЕМ СПОЖИВАННЯ
КОО Хороших В.В. Радченко Г.А.
Електронний фаховий науково-практичний журнал "Інфраструктура ринку", 127-131, 2021
13*2021
Ребрендинг як інструмент зміцнення бренду
О Казанська, Г Радченко, К Чернова
Наука і техніка сьогодні, 2022
62022
Дистанційне навчання як дієвий інструмент державного управління в сфері освіти
НМ Ткачова, НН Ткачева, ОО Казанська, ЕА Казанская
Plateforme scientifique européenne" ΛΌГOΣ", 2020
62020
Iнформацiйне забезпечення розвитку логiстичної iнфраструктури нацiональної економiки
ОО Казанська, АС Геращенков
Економiчнi науки. Серiя: Економiка та менеджмент: Збiрник наукових праць …, 2010
62010
Аналіз розвитку інфраструктурного забезпечення національної економіки [Електронний ресурс]
ОО Казанська, АС Геращенков
Режим доступу: www. nbuv. gov. ua…/2010_33/Files/3316. pdf, 0
5
Механізми державного управління підприємствами сфери інформаційних послуг
ОО Казанська
з держ. упр.: 25.00. 02/Казанська Олена Олександрівна, 0
5
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ІНТЕРНЕТ-ТОРГІВЛІ В УКРАЇНІ
О Казанська, А Дідковський
Збірник наукових праць SCIENTIA, 2021
42021
Електронна комерція: стимулювання збуту в Інтернеті
Н Ткачова, О Казанська
Editorial board, 247, 2021
42021
Вплив цифровізації суспільства на розвиток сучасного маркетингу
ОО Казанська, ІЄ Бондарук
The 5th International scientific and practical conference “Prospects of …, 2023
32023
Public health risk management in international companies
KI Kalashnikova, O Kazanska, VS Schevchenko, OI Chernysh, ...
International Journal of Advanced and Applied Sciences 8 (11), 64-70, 2021
32021
Адміністративні послуги: теорія, реформи децентралізації, маркетинг е-послуг
НМ Ткачова, ОО Казанська
Public and municipal administration: theory, methodology, practice, 291-306, 2021
32021
Антикризова стратегія розвитку логістичної інфраструктури: державний аспект
ОО Казанська, ЕА Казанская
ТОВ" ДКС Центр", 2018
32018
Інформаційні логістичні системи в забезпеченні ефективного управління складськими операціями
ОО Чуприна, ОО Казанська
Університетські наукові записки, 289-293, 2007
32007
Сучасні тенденції розвитку маркетингу некомерційних організацій
Г Радченко, О Казанська, М Соколова
Наукові перспективи (Naukovì perspektivi), 2023
22023
Ринок трикотажних виробів в Україні: проблеми, пріоритети, завдання
ОО Казанська, АА Мошенська
EDITORIAL BOARD, 375, 2022
22022
Дистанційне навчання: інновації на ринку освітніх послуг
НМ Ткачова, НН Ткачева, ОО Казанська, ЕА Казанская, ОО Шевцова, ...
European Scientific Platform, 2020
22020
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20