Європейська концепція компетентнісного підходу у вищій школі та проблеми її реалізації в Україні ВІ Луговий Педагогіка і психологія 2, 13-26, 2009 | 317 | 2009 |
Компетентності та компетенції: поняттєво-термінологічний дискурс ВІ Луговий Вища освіта України 3, 8-14, 2009 | 254 | 2009 |
Національна доповідь про стан і перспективи розвитку освіти в Україні ВП Андрущенко, ІД Бех, ВЮ Биков, СІ Болтівець, МІ Бурда, ... Педагогічна думка, 2011 | 118* | 2011 |
Докторська підготовка у світі та Україні ЖВ Таланова К.: Міленіум, 2010 | 89 | 2010 |
Розроблення освітніх програм ВМ Захарченко, ВІ Луговий, ЮМ Рашкевич, ЖВ Таланова ДП «НВЦ «Пріоритети», 2014 | 82 | 2014 |
Розвиток найвищого університетського потенціалу в умовах глобалізації: аналіз світового досвіду ОМ Слюсаренко Інститут вищої освіти, 2015 | 59 | 2015 |
Біла книга національної освіти України ВГ Кремень К.: Акад. пед. наук України, 2009 [Електронний ресурс].–Режим доступу, 2009 | 56 | 2009 |
Мережа державних закладів вищої освіти України: аналітичний огляд конкурентоспроможності ВГ Кремень, ВІ Луговий, ПЮ Саух, ЖВ Таланова Вісник Національної академії педагогічних наук України, 2022 | 47* | 2022 |
Системна модернізація педагогічної і науково-педагогічної освіти–необхідна умова забезпечення освітньої якості ВІ Луговий Вища освіта україни, 20-26, 2009 | 47 | 2009 |
Вища освіта через дослідження: концептуальні засади здійснення й оцінювання ВІ Луговий, ЖВ Таланова Вища освіта України: тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія …, 2012 | 42 | 2012 |
Якість вищої освіти: виклик для України ВІ Луговий, ЖВ Таланова Вища освіта України, 5-9, 2012 | 41 | 2012 |
Освіта, навчання, інформація, компетентність: канонізація понять (теоретико-методологічний дискурс) ВІ Луговий К.: Вид. НПУ імені МП Драгоманова, 11-16, 2011 | 41 | 2011 |
Становлення системи основних понять і категорій компетентнісного підходу в умовах парадигмальних змін в освіті ВІ Луговий, ОМ Слюсаренко, ЖВ Таланова Педагогіка і психологія, 14-24, 2014 | 40 | 2014 |
Міжнародна та національні стандартні класифікації освіти: концепція і реалізація В Луговий, Ж Таланова Директор школи, ліцею, гімназії, 15-24, 2013 | 39 | 2013 |
Національна рамка кваліфікацій: розуміння і реалізація ВІ Луговий, ЖВ Таланова Професійно-технічна освіта 1, 5-9, 2010 | 39 | 2010 |
Ідентифікація складу і структури компетентностей–ключова умова підвищення ефективності викладання у вищій школі ВІ Луговий, ОМ Слюсаренко, ЖВ Таланова Вища освіта України 1 (3), 9-15, 2011 | 38 | 2011 |
Стандартизація фахової підготовки з державного управління в країнах Північної Америки і Європи ЖВ Таланова з держ. упр.: 25.00. 03/ЖВ Таланова, 2004 | 38 | 2004 |
Ключові поняття сучасної педагогіки: навчальний результат, компетентність, кваліфікація ВІ Луговий, ОМ Слюсаренко, ЖВ Таланова Педагогічна і психологічна науки в Україні 1, 23-38, 2012 | 37 | 2012 |
Концептуальні засади розроблення національної рамки кваліфікацій В Луговий Вища школа, 15-24, 2010 | 37 | 2010 |
Якість вищої освіти в Україні: проблеми забезпечення та визнання ВІ Луговий, ЖВ Таланова Вища освіта України, 6-10, 2013 | 34 | 2013 |