Подписаться
Yelyzaveta Loiko / Єлизавета Лойко
Yelyzaveta Loiko / Єлизавета Лойко
Подтвержден адрес электронной почты в домене kubg.edu.ua
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Методичний підхід до розробки маркетингової стратегії підприємства
ІЛ Петрова, ЄМ Лойко
Вчені записки Університету «КРОК», 95-10, 2022
21*2022
Adaptation of the strategy of internet promotion of advertising services for management of an apartment bu
V Loiko, S Maliar, Y Loiko
Economics, Finance and Management. Review 1, 67-74, 2021
8*2021
Застосування інструментів інтернет-маркетингу як сучасного засобу рекламної діяльності підприємства
ВВ Лойко, ЄМ Лойко
European scientific journal of Economic and Financial innovation, 45-55, 2020
82020
Діджиталізація маркетингової комунікативної стратегії підприємства
ЄМ Лойко
Вчені записки Університету «КРОК», 135 - 142, 2021
52021
Динаміка споживання продуктів харчування у домогосподарствах України
ЄМ Лойко, АІ Пилипенко
Сучасна фінансова політика України: проблеми та перспективи [Текст …, 2018
3*2018
Вплив діджиталізації на розвиток комунікаційної політики закладів освіти
ВВ Лойко, ЄМ Лойко
European scientific journal of Economic and Financial innovation, 79 -90, 2021
2*2021
Динаміка розвитку домогосподарств міста Києва як складової соціальної безпеки міста
ВВ Лойко, ВС Руденко, ЄМ Лойко
Агросвіт, 48 -55, 2022
12022
ЕКОНОМІЧНІ АСПЕКТИ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ КОМУНІКАЦІЙНИХ СТРАТЕГІЙ СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ В УКРАЇНІ В УМОВАХ ВІЙНИ
Y Loiko, Y Zahorodniuk
Європейський науковий журнал Економічних та Фінансових інновацій 1 (11), 218-227, 2023
2023
Комунікаційні стратегії закладів вищої освіти у воєнний час та в умовах економіки відновлення
Є Лойко
Видавничий дім" Києво-Могилянська академія", 2023
2023
Економічна ефективність комунікаційної стратегії закладів вищої освіти
Є Лойко
2023
The strategy of internet promotion of garment services to the new market segment
ЄМ Лойко
Сучасна фінансова політика України: проблеми та перспективи [Текст …, 2021
2021
Features of marketing strategy of internet promotion of services
ВВ Лойко, ЄМ Лойко
International conference on Economics, Accounting and Finance. 5.11.2021 …, 2021
2021
Адаптація стратегії інтернет просування послуг швейного підприємства під новий сегмент ринку
ЄМ Лойко
Міждисциплінарні дослідження науки ХХІ століття. Всеукраїнська науково …, 2021
2021
ЗАСТОСУВАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ ЯК СУЧАСНОГО ЗАСОБУ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
V Loiko, Y Loiko
Європейський науковий журнал Економічних та Фінансових інновацій 1 (5), 45-55, 2020
2020
Вибір інструментів інтернет-маркетингу виходячи із цілей рекламної кампанії
ІЛ Петрова, ЄМ Лойко
Сучасна фінансова політика України: проблеми та перспективи [Текст …, 2020
2020
Modeling the impact of the secondary sector of the economy on the GDP of the national economy of the Republic of the Congo (Brazzaville)
ВВ Лойко, ПЖС Мбан, ЄМ Лойко
Держава, регіони, підприємництво: інформаційні, суспільно-правові, соціально …, 2020
2020
Аналіз динаміки рівня продовольчої безпеки України
ІФ Радіонова, ЄМ Лойко, ЄВ Загороднюк
Держава, регіони, підприємництво: інформаційні, суспільно-правові, соціально …, 2020
2020
Targeted advertising as a modern tool of internet marketing
ВВ Лойко, ЄМ Лойко
International conference on economics, accounting and finance. 02-04 Jule …, 2020
2020
Моделирование влияния секторов экономики на ВВП национальной экономики Республики Конго (Браззавиль)
ВВ Лойко, ПЖС Мбан, ЄМ Лойко
Міжнародні економічні відносини та світове господарство, 41-47, 2020
2020
Соціальні мережі як інструмент просування бренду
АА Азоян, ЄМ Лойко
Бренд-менеджмент: маркетингові технології: тези доп. IІ Міжн. наук.-практ …, 2019
2019
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20