Follow
Вісник КНУКіМ. Серія: Менеджмент соціокультурної діяльності
Вісник КНУКіМ. Серія: Менеджмент соціокультурної діяльності
Київський національний університет культури і мистецтв
Verified email at knukim.edu.ua - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
ІННОВАЦІЙНІ МАРКЕТИНГОВІ МЕТОДИКИ ПІДВИЩЕННЯ ЛОЯЛЬНОСТІ СПОЖИВАЧІВ ПОСЛУГ СФЕРИ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ
ОЮ Завадинська
Вісник Київського національного університету культури і мистецтв. Серія …, 2018
162018
ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ СИСТЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ СФЕРИ КУЛЬТУРИ ТА МИСТЕЦТВ
АІ Грушина
Вісник Київського національного університету культури і мистецтв. Серія …, 2018
102018
ФОРМУВАННЯ СУЧАСНОЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЖИТТЄДІЯЛЬНІСТЮ СУСПІЛЬСТВА
ЯМ Мартинишин, ЄЯ Коваленко
Вісник Київського національного університету культури і мистецтв. Серія …, 2018
10*2018
МЕНЕДЖЕР СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК СУБ’ЄКТ ІННОВАЦІЙ
ММ Бриль
Вісник Київського національного університету культури і мистецтв. Серія …, 2018
72018
ДОСВІД МЕНЕДЖМЕНТУ СИСТЕМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ НІМЕЧЧИНИ
ЛС Отрощенко
Вісник Київського національного університету культури і мистецтв. Серія …, 2018
5*2018
БРИТАНСЬКА НАУКОВА ТРАДИЦІЯ ВИВЧЕННЯ ІВЕНТ-МЕНЕДЖМЕНТУ: ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ (Г. БОУДІН, Х. ПІЄЛІЧАТІ, ДЖ. ЕЛЗ)
ІІ Пархоменко
Вісник Київського національного університету культури і мистецтв. Серія …, 2018
5*2018
Компетентність менеджера соціокультурної діяльності з вимірювання соціокультурних ефектів
О Щербина-Яковлева, М Назаров
Вісник Київського національного університету культури і мистецтв. Серія …, 2019
42019
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ІВЕНТ-МЕНЕДЖЕРІВ У КОНТЕКСТІ ДУАЛЬНОЇ ФОРМИ ЗДОБУТТЯ ОСВІТИ
ІВ ПЕТРОВА
Вісник Київського національного університету культури і мистецтв. Серія …, 2019
4*2019
ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ В ГАЛУЗІ КУЛЬТУРИ
АІ Грушина
Вісник Київського національного університету культури і мистецтв. Серія …, 2018
4*2018
ФЕНОМЕН ІДЕЙ В УПРАВЛІННІ ЖИТТЄДІЯЛЬНІСТЮ СУСПІЛЬСТВА
ЯМ Мартинишин, ОС Хлистун
Вісник Київського національного університету культури і мистецтв. Серія …, 2018
3*2018
СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГУ НА ВІТЧИЗНЯНОМУ РИНКУ ВИЩОЇ ОСВІТИ
ТВ Григорчук
Вісник Київського національного університету культури і мистецтв. Серія …, 2018
32018
СКЛАДОВІ ФОРМУВАННЯ ПОПИТУ НА КУЛЬТУРНІ ІВЕНТИ В УКРАЇНІ (НА ПРИКЛАДІ МУЗЕЇВ)
ІІ ПАРХОМЕНКО
Вісник Київського національного університету культури і мистецтв. Серія …, 2019
2*2019
Проблемні аспекти менеджменту та менеджмент-освіти в умовах ринкових змін
V Rusavska, L Batchenko, L Honchar
Вісник Київського національного університету культури і мистецтв. Серія …, 2018
22018
ЕВОЛЮЦІЯ ТЕОРІЇ МЕНЕДЖМЕНТУ: ВІД БЮРОКРАТІЇ ДО АДХОКРАТІЇ
ЄЯ Коваленко
Вісник Київського національного університету культури і мистецтв. Серія …, 2018
2*2018
ФОРСАЙТ РОЗВИТКУ ФІНАНСОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗАКЛАДІВ КУЛЬТУРИ НА РІВНІ СІЛЬСЬКИХ ОБ’ЄДНАНИХ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД
ВВ Храпкіна, МЮ Володимирівна
Вісник Київського національного університету культури і мистецтв. Серія …, 2018
22018
УПРАВЛІННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНИМ ПРОЕКТУВАННЯМ У СЕРЕДОВИЩІ НАЦІОНАЛЬНИХ МЕНШИН УКРАЇНИ
ОС Хлистун, AВ Букацелі
Вісник Київського національного університету культури і мистецтв. Серія …, 2018
12018
ПСИХОЛОГІЧНА ГОТОВНІСТЬ МЕНЕДЖЕРА ДО УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ
ОВ Костюченко
Вісник Київського національного університету культури і мистецтв. Серія …, 2018
1*2018
Формування державної політики управління освітнім процесом
А Грушина
Вісник Київського національного університету культури і мистецтв. Серія …, 2019
2019
Постмодерне розуміння університету: організаційно-управлінські аспекти
О Бойко, Н Світайло
Вісник Київського національного університету культури і мистецтв. Серія …, 2019
2019
Формування стратегічних альтернатив організаційноекономічного розвитку підприємств соціокультурної сфери
Л Батченко, Л Гончар, І Близнюк
Вісник Київського національного університету культури і мистецтв. Серія …, 2019
2019
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20