Підписатись
Лариса Пушкар
Лариса Пушкар
СумДПУ імені А.С.Макаренка, ННІПП, кафедра дошкільної і початкової освіти
Підтверджена електронна адреса в sspu.sumy.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Методичні засади формування музичних компетенцій студентів педагогічних університетів
ЛВ Пушкар
232009
Активні технології навчання музики
ЛВ Пушкар
Суми: СумДПУ ім. АС Макаренка, 2008
52008
Змістові та структурні характеристики музичних компетенцій бакалаврів початкової освіти
ЛВ Пушкар
Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 354-362, 2015
42015
Формування музичних компетенцій бакалаврів дошкільної освіти в межах курсу Теорія та методика музичного виховання
ЛВ Пушкар
Актуальні питання мистецької освіти та виховання, 164-173, 2014
32014
Методи формування музичних компетенцій майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів
ЛВ Пушкар
Педагогічна освіта: теорія і практика, 362-367, 2013
22013
Музична ритміка як засіб формування музичної компетентності дітей дошкільного віку
Ю Єловенко, Л Пушкар
СЕКЦІЯ № 1 АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ДОШКІЛЬНОЇ ТА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ, 53, 2022
12022
Підготовка бакалаврів початкової освіти до організації музично-рухової діяльності молодших школярів
Л Пушкар
Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 36-45, 2017
12017
«Музично-терапевтичний потенціал ритмічно-рухових компетенцій бакалаврів дошкільної освіти»
ЛВ Пушкар
Актуальні питання мистецької освіти та виховання : збірник наукових праць …, 2016
12016
Теоретичні основи формування музичних компетенцій майбутніх учителів початкової школи
ЛВ Пушкар
СумДПУ імені АС Макаренка, 2010
12010
Діагностика сформованості фахових музичних компетенцій студентів педагогічних університетів
ЛВ Пушкар
Вид-во НПУ ім. МП Драгоманова, 2009
12009
Музична підготовка майбутніх вчителів: компетентнісний підхід
ЛВ Пушкар
Видавництво НПУ ім. МП Драгоманова, 2007
12007
ТЕАТРАЛІЗОВАНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ МУЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ДОШКІЛЬНОЇ ТА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ
Л Пушкар, О Лобова, С Парфілова, О Шаповалова
Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, 45-56, 2023
2023
ТЕАТРАЛІЗОВАНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЗАСІБ МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
ЛВ Пушкар, ЗВ Колбасіна
EDITORIAL BOARD, 217, 2022
2022
Використання онлайн-платформи Сanva для активізації студентів у процесі дистанційного навчання
ІВ Шимкова, ДВ Никитюк, ЛВ Пушкар
Вінниця: ТОВ «Меркьюрі-Поділля», 2022
2022
Особливості використання театрально-ігрової діяльності як засобу професійної підготовки фахівців дошкільної освіти.
ЛВ Пушкар, СЛ Парфілова
2021
МОДЕЛЬ МУЗИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ФАХІВЦІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
ЛВ Пушкар
Друкується згідно з рішенням вченої ради Сумського державного педагогічного …, 2021
2021
ТЕАТРАЛЬНО-ІГРОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ МУЗИЧНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ ФАХІВЦІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
ЛВ Пушкар
Друкується згідно з рішенням вченої ради Сумського державного педагогічного …, 2020
2020
Інноваційні технології активного навчання музики в дошкільній освіті
ЛВ Пушкар
СумДПУ імені АС Макаренка, 2019
2019
Інноваційні творчі міні проекти як фактор формування музичних компетенцій бакалаврів початкової освіти
ЛВ Пушкар
Творча спадщина А.С. Макаренка в контексті інноваційного розвитку освіти ХХІ …, 2018
2018
Музичні компетенції як чинник пізнавально-творчої самореалізації особистості бакалаврів початкової освіти
ЛВ Пушкар
Пізнавально-творча і професійна самореалізація особистості в евристичній …, 2018
2018
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20