Follow
Богдана Оксентюк (Bogdana Oksentyuk)
Богдана Оксентюк (Bogdana Oksentyuk)
Ternopil Ivan Puluj National Technical University Тернопільський національний технічний університет
Verified email at tntu.edu.ua - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Зарубіжний та вітчизняний досвід управління персоналом
А Оксентюк, РА Оксентюк, Б Оксентюк
Галицький економічний вісник, 66-72, 2012
442012
Інформація в системі маркетингового управління підприємством
БА Оксентюк, ОМ Фроленко
Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного …, 2015
172015
Сучасні методи оцінки та маркетингового забезпечення підвищення рівня конкурентоспроможності
Б Оксентюк
Соціально-економічні проблеми і держава, С. 482-490, 2021
132021
Маркування продукції як важливий елемент маркетингової товарної політики
БА Оксентюк, ОІ Міщук
Галицький економічний вісник 61 (6), 119-125, 2019
92019
Особливості комунікаційної політики просування екологічного продукту
БА Оксентюк, БА Оксентюк, АО Оксентюк, АА Оксентюк
ТНТУ, АСУ, 2012
82012
Маркетингові стратегії формування попиту на товари та послуги на ринках України
РВ Федорович, ОМ Загородна, ВМ Серединська, ОІ Краузе, ...
ТНТУ ім. І. Пулюя, 2013
72013
Розвиток маркетингу в умовах глобалізації сучасні тенденції та перспективи
РВ Федорович, БА Оксентюк, ЛЯ Якимишин, НЯ Рожко, ВЙ Бица, ...
62016
Контент-маркетинг
БА Оксентюк
Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги …, 2016
62016
Економічні, соціальні та психологічні аспекти сучасних маркетингових технологій. Колективна монографія
ВА Фалович, ГП Баб'як, НМ Бакуліна, ОП Бурліцька, НМ Голда, ...
Економічні, соціальні та психологічні аспекти сучасних маркетингових технологій, 2019
52019
Тенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій
РВ Федорович, НМ Бакуліна, ОП Бурліцька, МП Галущак, ОЯ Галущак, ...
ФО-П Шпак ВБ, 2017
52017
Аналітичний інструментарій в маркетинговій діяльності
РВ Федорович, ОП Бурліцька, НМ Голда, ОМ Загородна, ОІ Краузе, ...
Монографія Аналітичний інструментарій в маркетинговій діяльності, 2018
42018
Основні стратегії стадії зростання у життєвому циклі товару
Б Оксентюк, С Оксентюк
Аналітичний інструментарій в маркетинговій діяльності, С. 128-142, 2018
4*2018
Екологічний маркетинг: необхідність виникнення, поняття, характеристика
БА Оксентюк
Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції студентів і молодих …, 2017
42017
Споживацьке оцінювання якості й конкурентноздатності товарів
Б Оксентюк, С Оксентюк
Галицький економічний вісник 52 (№ 1), С. 96–103, 2017
42017
Маркетингові стратегії розвитку міжнародних корпорацій
Б Оксентюк
Галицький економічний вісник 51 (2), 170-176, 2016
32016
Особливості комплексу маркетингу в екологічному маркетингу
Б Оксентюк, А Оксентюк
Соціально-економічні проблеми і держава, 128-137, 2013
32013
Податкова система України в роки нової економічної політики (1921–1929 рр.)
БА Оксентюк
БА Оксентюк, 2002
32002
Психологічні аспекти реклами
Н Голда, Б Оксентюк
Наукова спільнота., 3-7, 2024
2*2024
Стадія зрілості у життєвому циклі товару та її основні стратегії
БА Оксентюк, СО Оксентюк
Тенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій: монографія …, 2017
22017
Маркетинговий інструментарій формування попиту на товари та послуги на ринках України
РВ Федорович, ОП Бурліцька, НМ Голда, ОМ Загородна, ОІ Краузе, ...
22013
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20