Органі заційно-педагогічні умови діяльності асистента вчителя в інклю зивному навчальному закладі АА Колупаєва, ЛВ Коваль, НМ Компанець, ІВ Луценко К.: ТОВ «Атопол, 2014 | 15 | 2014 |
Діджиталізація економіки в Україні: сучасний стан та перспективи АВ Лапін, ІО Грінчук, ДО Оленюк Електронний журнал «Ефективна економіка, 2307-2105.2022, 2022 | 14 | 2022 |
Робота асистента вчителя в інклюзивному освітньому закладі АВ Лапін Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови, 219-232, 2014 | 10 | 2014 |
Огляд зарубіжного досвіду інклюзивної освіти АВ Лапін Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови, 194-205, 2013 | 10 | 2013 |
Особливості виконання практичних завдань молодшими школярами зі складними порушеннями психофізичного розвитку на уроках трудового навчання АВ Лапін Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами, 137-143, 2012 | 9 | 2012 |
Інформаційне забезпечення вертикальної інтеграції підприємств аграрного сектора АВ Лапін, АВ Лапин Житомирський національний агроекологічний університет, 2015 | 8 | 2015 |
Асистент вчителя у закладі загальної середньої освіти з інклюзивною формою навчання АА Колупаєва, ЛВ Коваль, НМ Компанець, НО Квітка, АВ Лапін Харків: Видавництво «Ранок, 2019 | 6 | 2019 |
Організаційно-педагогічні умови діяльності асистента вчителя у процесі реалізації змісту предметів природничо-математичного циклу в навчальному закладі з інклюзивною формою освіти АВ Лапін Режим доступу: http://lib. iitta. gov. ua.–Назва з екрану 3, 3, 2014 | 5 | 2014 |
Організація роботи команди фахівців у дошкільному закладі освіти з інклюзивною формою навчання АВ Лапін Інститут спеціальної педагогіки НАПН України, 2017 | 4 | 2017 |
НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ ДЛЯ 5-9 (10) КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДЛЯ ДІТЕЙ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ Трудове навчання АВ Лапін, ОА Савчук, ОВ Іщенко, ЛО Мельнікова | 4 | 2014 |
Діти з особливими освітніми потребами у загальноосвітньому просторі: навчально-методичний посібник Н Ярмола, Л Коваль-Бардаш, Н Компанець, Н Квітка, А Лапін Київ: ІСПП імені Миколи Ярмаченка НАПН України 208, 2020 | 3 | 2020 |
Корекційні можливості лего-конструювання в умовах ДНЗ з інклюзивною формою навчання АВ Лапін Теоретичне і методичне забезпечення навчання та виховання осіб з особливими …, 2017 | 3 | 2017 |
Навчальні програми для 6-9 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із затримкою психічного розвитку «Українська мова». 8-9 класи ІМ Омельченко Міністерство освіти і науки України, 2016 | 3 | 2016 |
Інформаційна інфраструктура вертикально інтегрованих підприємств АВ Лапін Житомирський національний агроекологічний університет, 2015 | 3 | 2015 |
До питання формування загальнотрудових умінь у дітей зі складними порушеннями психофізичного розвитку АВ Лапін Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови, 183-188, 2010 | 3 | 2010 |
Організація соціального життя дитини з особливими освітніми потребами асистентом вчителя АВ Лапін Інтерсервіс, 2018 | 2 | 2018 |
Інформаційне забезпечення учасників вертикально інтегрованих структур фрактального типу в агробізнесі ОМ Николюк, АВ Лапін, ІО Грінчук Економічний простір, 62-69, 2022 | 1 | 2022 |
До питання створення системи корекційно-розвивального навчання і виховання дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами в інклюзивному освітньому просторі АВ Лапін Діти з особливими потребами в освітньому просторі: V Міжнародний конгрес зі …, 2019 | 1 | 2019 |
АНАЛІЗ ДІАГНОСТИЧНОГО ІНСТРУМЕНТАРІЮ ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ СТАНУ ПСИХОФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ ЯК НЕОБХІДНА СКЛАДОВА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИВАЛЬНОГО МАРШРУТУ ДИТИНИ З РОЗЛАДОМ … А Лапін, І Мойсеєнко Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. 1 (15), 173-188, 2019 | 1 | 2019 |
До питання координації процесу навчання учнів з особливими освітніми потребами в рамках інклюзивного навчання АВ Лапін Теоретичне і методичне забезпечення навчання та виховання осіб з особливими …, 2018 | 1 | 2018 |