Follow
Музиченко-Козловська Оксана Володимирівна
Музиченко-Козловська Оксана Володимирівна
доцент кафедри економіки підприємства та інвестицій Національний університет "Львівська політехніка"
Verified email at lpnu.ua
Title
Cited by
Cited by
Year
Економічне оцінювання туристичної привабливості території: монографія
ОВ Музиченко-Козловська
Львів: Новий Світ-2000 176, 34, 2012
1142012
Економічне оцінювання та регулювання туристичної привабливості території
ОВ Музиченко-Козловська
Львів: Національний університет «Львівська політехніка, 2007
542007
Методика оцінки рівня туристичної привабливості регіону
ОВ Музиченко-Козловська
Регіональна економіка, 218-228, 2006
392006
Туристичний брендинг: сутність, складові та переваги
ОВ Музиченко-Козловська
Вісник Національного університету Львівська політехніка. Менеджмент та …, 2014
312014
Територіальний маркетинг як чинник формування туристичної привабливості регіону
ТІ Ткаченко, КО Соколова
Вісник Маріупольського державного університету. Сер.: Економіка, 100-107, 2011
28*2011
Розвиток туристичної інфраструктури–визначальний чинник туристичної привабливості території
ОВ Музиченко-Козловська
Вісник НУ «Львівська політехніка». Менеджмент та підприємництво в Україні …, 2011
152011
Туристично-інформаційний центр як елемент інноваційної інфраструктури туризму
ОВ Музиченко-Козловська
Вісник Національного університету Львівська політехніка. Проблеми економіки …, 2013
132013
Переваги кластерної моделі розвитку туризму над іншими формами об'єднань
ОВ Музиченко-Козловська
Проблемы науки, 21-26, 2009
102009
Економiчне оцiнювання туристичної привабливостi територiї
ОВ Музиченко-Козловська
Львiв: Новий Свiт, 2000
92000
Методика оцінювання туристичного брендингу дестинацій
ОВ Музиченко-Козловська
Вісник Національного університету "Львівська політехніка" "Логістика", 120 - 125, 2016
82016
Інформаційна логістика в туризмі: сутність поняття, мета і завдання
ОВ Музиченко-Козловська
Вісник Національного університету Львівська політехніка. Логістика, 247-252, 2014
62014
Стратегія просування туристичного бренда країни
ОВ Музиченко-Козловська
Вісник Національного університету Львівська політехніка. Логістика, 65-72, 2015
32015
Вибір та оцінювання стратегії машинобудівного підприємства
ОВ Музиченко-Козловська, АВ Музиченко-Козловський
Вісник Національного університету" Львівська політехніка". Менеджмент та …, 2010
32010
Розроблення механізму реалізації державної програми розвитку туризму з метою підвищення туристичної привабливості регіону
ОВ Музиченко-Козловська
Видавництво Національного університету" Львівська політехніка", 2008
32008
Методика економічного оцінювання туризму Одеської області на засадах сталого розвитку
ОВ Музиченко-Козловська
Причорноморські економічні студії, 67-74, 2018
22018
Теоретико-методичні засади туристичного брендингу міста (на прикладі м. Львова)
ОВ Музиченко-Козловська
Вісник Національного університету Львівська політехніка. Менеджмент та …, 2015
22015
Використання брендингу для підвищення туристичної привабливості території
ОВ Музиченко-Козловська
Видавництво Львівської політехніки, 2014
22014
Роль туризму в просторовій організації міст
ОВ Музиченко-Козловська
Вісник Національного університету Львівська політехніка. Менеджмент та …, 2012
22012
Розвиток системи державного управління туристичними кластерами [Електронний ресурс]
ОВ Музиченко-Козловська, АВ Музиченко-Козловський
Режим доступу:< http://goo. gl/Siok4, 2011
22011
Комплексний підхід до економічного оцінювання та регулювання туристичної привабливості території
ОВ Музиченко-Козловська
URL: https://vlp. com. ua/files/21_25. pdf (дата звернення: 23.04. 2021), 2008
22008
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20