Подписаться
Коноваленко Анастасія Сергіївна / Anastasiia S. Konovalenko
Коноваленко Анастасія Сергіївна / Anastasiia S. Konovalenko
Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного / Dmytro Motornyi Tavria
Подтвержден адрес электронной почты в домене tsatu.edu.ua
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Від ідеї до власної справи: навчальний посібник
АС Коноваленко, АС Коноваленко, ЛО Болтянська, ЛА Болтянская, ...
312017
A model of consumer buying behavior in relation to eco-intelligent products in catering
DG Legeza, T Brunner, YK Kerimova, TV Kulish, AS Konovalenko
Innovative Marketing 15 (1), 54-65, 2019
222019
Factors of the marketing macro system effecting children’s food production
J Dunn, T Brunner, D Legeza, A Konovalenko, O Demchuk
Economic Annals-ХХI 170 (3-4), 49-56, 2018
222018
Оцінка рівня соціальної відповідальності малого і середнього підприємництва
АС Коноваленко
Донецьк, 2010, 0
10
ТЕХНОЛОГІЧНІ ЧИННИКИ РОЗВИТКУ РИНКУ ПРОДУКТІВ ХАРЧУВАННЯ ДЛЯ ДІТЕЙ
АС Коноваленко
Агросвіт, 65-72, 2020
92020
Необхідність генерування інноваційних ідей на основі інтрамаркетингу
АС Коноваленко, АС Коноваленко
ТДАТУ, 2017
92017
Культурні чинники макромаркетингового середовища ринку продуктів харчування для дітей
АС Коноваленко
Економіка та держава, 57-61, 2020
72020
Вплив бренду на поведінку споживача
АС Коноваленко
Соціально-економічні проблеми розвитку бізнесу та місцевого самоврядування …, 2018
7*2018
Становлення соціальної відповідальності бізнесу в постсоціалістичних країнах
АС Коноваленко
Вісник Черкаського університету. Серія «Економічні науки, 163-172, 2009
72009
Концептуальні підходи до визначення сутності поняття «маркетинговий механізм»
АС Коноваленко
Bulletin of the Kyiv National University of Technologies and Design. Series …, 2019
62019
Marketing support of corporate social responsibility of agri-food enterprises
IH Natalia Trusova, Olena Vasyl’yeva, Iryna Kolokolchykova, Anastasiia ...
Scientific Horizons 25 (7), 101-114, 2022
5*2022
Товарна політика підприємства з виробництва сухофруктів
АО Соловйов, АС Коноваленко, АС Коноваленко
ТДАТУ, 2020
52020
Методика аналізу чинників макромаркетингового середовища ринку
АС Коноваленко, АС Коноваленко
52020
ENVIRONMENT OF FOOD MARKET OF SCHOOL-AGE CHILDREN
A Konovalenko
Publishing House “Baltija Publishing”, 2020
32020
Взаємодія суб’єктів маркетингового механізму
АС Коноваленко, АС Коноваленко
32020
Управління безпекою харчування дітей
АС Коноваленко
Економіка харчової промисловості 12 (1), 28-34, 2020
32020
Economic factors of food market development for school-age children
A Konovalenko
Економічні горизонти, 31-42, 2019
32019
Елементи маркетингового механізму
АС Коноваленко
Проблеми і перспективи розвитку підприємництва, 66-73, 2019
32019
Методичні підходи до дослідження споживчої поведінки дітей шкільного віку
АС Коноваленко
НОБЕЛІВСЬКИЙ ВІСНИК, 42, 2020
22020
СОЦІАЛЬНО-ДЕМОГРАФІЧНІ ЧИННИКИ РОЗВИТКУ РИНКУ ПРОДУКТІВ ТА ПОСЛУГ ХАРЧУВАННЯ ДІТЕЙ
А Коноваленко
Науковий вісник Полісся, 42-49, 2019
22019
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20