Підписатись
Романенко Ольга Олександрівна
Романенко Ольга Олександрівна
Київський національний лінгвістичний університет
Підтверджена електронна адреса в knlu.kiev.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Специфічні відмінності цифрового маркетингу від інтернет-маркетингу.
МА Окландер, ОО Романенко
Економічний вісник Національного технічного університету України Київський …, 2015
1702015
Експертиза товарів: підручник
ТМ Коломієць, НВ Притульська, ОЛ Романенко
К.: КНТЕУ, 2001
692001
Види маркетингових інтернет-стратегій
ОО Романенко
Экономика: реалии времени, 70-76, 2014
432014
Сутність та процес формування інтегрованих маркетингових комунікацій
ОО Романенко
Економічний вісник Національного гірничого університету, 112-119, 2010
302010
Інтегровані маркетингові комунікації: сутність, характеристика та особливості формування
ОО Романенко
Збірник наукових праць Національного університету державної податкової …, 2013
222013
Аналіз сучасних методів та інструментів стратегічного управління підприємствами
ОО Романенко
Економічний нобелівський вісник, 93–99-93–99, 2015
202015
Особливості інновацій в туризмі та індустрії гостинності
ОО Романенко, ОГ Яворська
Інвестиції: практика та досвід, 5-9, 2018
142018
Approaches to enterprises’ financial and economic security management
NО Moskalenko, OO Romanenko, TV Oliinyk
142015
Банківський маркетинг і маркетингова стратегія
ОО Романенко, ДС Антонюк
Молодий вчений, 6-10, 2015
142015
Реологічні властивості нових пастильних виробів
ГБ Рудавська, НП Шаповалова, ОВ Романенко
142011
Теорія і практика регулювання економічних відносин у нестабільному середовищі
ОВ Балахонова, НВ Захарченко
Сталий розвиток економіки, 83-89, 2017
122017
Аналіз інтегрованої звітності у забезпеченні сталого розвитку суспільства
ОА Романенко, ОВ Комірна
Глобальні та національні проблеми економіки 17, 880-887, 2017
122017
Експрес-аналіз формування фінансових ресурсів холдингових компаній
ЄВ Мних, ОА Романенко
Фінанси України, 108-115, 2006
122006
Жанрові моделі масової літератури: походження, напрями еволюції та типологія
О Романенко
Вісник Львівського університету. Серія філологічна, 315-322, 2014
112014
Типологізація методів формування маркетингових стратегій промислових підприємств
ОО Романенко
Науковий вісник Академії муніципального управління. Серія: Економіка, 101-108, 2013
112013
Клієнтський капітал підприємств сфери туризму та індустрії гостинності Одеської області
ОО Романенко, ОГ Яворська
Причорноморські економічні студії, 10-15, 2018
102018
Соціальний капітал в умовах інтелектуалізації підприємств сфери туризму та індустрії гостинності
ОО Романенко, ОГ Яворська
Економіка та держава, 26-31, 2018
102018
Рейтингова оцінка фінансового стану торговельних холдингів
ОА Романенко
Фінанси України, 116-125, 2008
102008
Товарознавство смакових товарів: підручник
ЗВ Коробкіна, ОЛ Романенко
К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2003
102003
Концептуальні підходи щодо визначення маркетингових комунікаційних стратегій підприємства; Conceptual approaches to the determination of marketing communication strategies
ОО Романенко
Науковий журнал Економічний вісник Національного гірничого університету …, 2017
92017
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20