Підписатись
Елена Жегус
Елена Жегус
Харковский государственный университет питания и торговли
Немає підтвердженої електронної адреси - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Маркетингові дослідження. Навчальний посібник
ОВ Жегус, ТМ Парцирна
Харків: ФОП Іванченко ІС, 2016
662016
Науково-інноваційний потенціал України та сучасні проблеми його використання
ПГ Перерва, ОВ Жегус
Режим доступу: http://archive. nbuv. gov. ua/portal/Natural/vcpi/TPtEV …, 2017
62*2017
Теорія та практика ціноутворення в системі маркетингу. Монографія
ОВ Жегус, ЛО Попова, ТМ Парцирна
Харків: ХДУХТ, 2013
222013
Маркетингові дослідження ринку: монографія
ОВ Жегус
Х.: ХДУХТ, 2010
182010
Інтегрований підхід до організації продажу в роздрібній торгівлі
ОВ Жегус
Маркетинг і менеджмент інновацій, 62-72, 2017
172017
Маркетингові інновації як необхідна умова розвитку підприємства
ОВ Жегус
Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг, 227-238, 2015
122015
Managing economic growth: marketing, management, and innovations
SM Illiashenko, W Strielkowski, MA Oklander
Prague Institute for Qualification Enhancement: Prague, 640, 2016
102016
Особливості комплексу маркетингу підприємств ресторанного господарства
ОВ Жегус, МВ Михайлова
Полтавський національний педагогічний університет імені ВГ Короленка, 2015
102015
Чинники ефективності маркетингової діяльності торговельного підприємства
ОВ Жегус, ВГ Бєліченко
Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг, 247-254, 2012
102012
Formation of a Strategy for Providing Customer-Oriented Tourist Services
H Apelt, V Velykochyy, O Zhehus, S Filiuk, M Zhumbei
Academy of Strategic Management Journal 18, 1-6, 2019
82019
Формування стратегії маркетингу в соціальних мережах закладу вищої освіти
ОВ Жегус
Маркетинг і цифрові технології 2 (2), 58-75, 2018
82018
Ключові стейкхолдери закладу вищої освіти на галузевому ринку
ОВ Жегус, ЕВ Жегус
72018
Ринок послуг вищої освіти як основа маркетингової діяльності вищого навчального закладу
ОВ Жегус
Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг, 269-281, 2017
72017
Концептуальні засади контролю маркетингової діяльності в системі адаптаційного управління підприємством
НЛ Савицька, ОВ Жегус, МВ Михайлова
Економічний простір, 161-170, 2015
72015
Інноваційна концепція сучасного науковометодичного забезпечення викладання маркетингу
ОВ Жегус, ЛО Попова, ОП Афанасьєва
М-ли конф.«Викладання маркетингу: Чому і як навчати студентів для роботи в …, 2009
62009
Розвиток методів маркетингового ціноутворення на інноваційні продукти
ОВ Жегус
Науковий вісник ПУЕТ. Серія «Економічні науки», 2020
52020
Marketynhovi doslidzhennia [Marketing researches]
OV Zhehus, TM Partsyrna
Kharkiv: FOP Ivanchenko IS, 2016
52016
Маркетингове планування в підприємствах ресторанного господарства. Монографія
МВ Михайлова, ОВ Жегус
Видавництво Іванченка ІС, 2015
52015
Аналіз та прогнозування розвитку рестораних послуг в Харкові та Харківській області
О Жегус, М Михайлова
Маркетинг в Україні, 54-61, 2014
52014
Формування маркетингово-орієнтованої цінової політики на підприємствах роздрібної торгівлі
ПГ Перерва, ОВ Жегус
Харківський державний університет харчування та торгівлі, 2008
52008
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20