Система поетапного контролю навчальної діяльності студентів педагогічних університетів за модульно-рейтинговою технологією навчання з дисциплін природничого циклу ЛМ Романишина Романишина ЛМ–К 417, 1997 | 114 | 1997 |
Формування екологічної культури майбутніх економістів як складової професійної підготовки на засадах сталого розвитку ОП Матеюк ОП Матеюк.–Вінниця, 2008.–20 с, 2008 | 32 | 2008 |
Теоретичні та методичні засади неперервної професійної підготовки майбутніх фахівців фармацевтичного профілю ЛГ Кайдалова | 31 | 2011 |
Модульно-рейтингова технологія викладання у вищих навчальних закладах/Людмила Михайлівна Романишина ЛМ Романишина Тернопіль: ТДПУ, 2000 | 25 | 2000 |
Роль ділових ігор у процесі підвищення комунікативної компетентності студентів-психологів ЛМ Романишина, СМ Калаур Режим доступу: http://www. rusnauka. com/NIO_2007/Pedagogica/18763. doc. htm, 2003 | 15 | 2003 |
Формування готовності бакалаврів з туризму до професійної взаємодії зі споживачами туристичних послуг ОЛ Дишко | 14 | 2016 |
Освітні технології у короткому викладі ОІ Янкович, ЛМ Романишина, ММ Бойко, НМ Лупак, ЛМ Паламарчук Тернопіль: Астон, 2013 | 14 | 2013 |
Інноваційні технології в підготовці майбутніх фахівців ЛМ Романишина Збірник наукових праць Кременецького обл. гуманітар. пед. ін.-ту ім. Т …, 2007 | 14 | 2007 |
Модульно-рейтингова система обучения, организация работы, поиски, исследование. ЛМ Романишина Москва, 1993 | 13 | 1993 |
Особливості викладання курсу Історія української культури iноземним студентам-медикам ІМ Мельничук, ЛМ Романишина, ОВ Яцишина Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету …, 2012 | 12 | 2012 |
Загальні основи андрагогіки АВ Вихрущ, ВО Вихрущ, ЛМ Романишина Тернопіль: Крок, 2018 | 11 | 2018 |
Экспериментальная модель дистанционного обучения будущих специалистов в высшем учебном заведении РМ Горбатюк, ЛМ Романишина Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету …, 2016 | 10 | 2016 |
Мотивація підготовки майбутніх фахівців і особистісно-орієнтований підхід у процесі вивчення дисциплін гуманітарного циклу Л Романишина, Н Островська Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету …, 2006 | 8 | 2006 |
Навчальний діалог як базовий концепт розвивальної парадигми сучасної освіти В Вихрущ, Л Романишина Педагогічний дискурс, 21-27, 2016 | 7 | 2016 |
Теоретичні основи неперервної професійної підготовки фахівців у вищих навчальних закладах ЛМ Романишина, НД Островська, СМ Марчишин Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України, 2010 | 7 | 2010 |
Сучасні педагогічні технології підготовки майбутніх фахівців ЛМ Романишина Проблеми освіти, 140-147, 2006 | 7 | 2006 |
Реалізація дослідницького підходу в неперервній біологічній освіті ВВ Грубінко, ЛМ Романишина Науковий вісник Чернівецького університету, 37-44, 0 | 7 | |
Підготовка фахівців із соціальної роботи як соціально-педагогічна проблема ЛМ Романишина, ІМ Мельничук Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету …, 2011 | 6 | 2011 |
Професійна спрямованість навчання природничих дисциплін у системі підготовки медичного працівника середньої ланки ЛМ Романишина, ІМ Хмеляр, ММ Лукащук Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України, 2010 | 6 | 2010 |
Екологічна культура майбутніх фахівців та її поетапне формування ЛМ Романишина, ОП Матеюк Наук. вісн. Миколаїв. держ. пед. ун-ту: Педагогічні науки.–Вип 23, 73-80, 2008 | 6 | 2008 |