Маргарита Бойко
Маргарита Бойко
Київський національний торговельно-економічний університет, факультет ресторанно-готельного та
Verified email at knteu.kiev.ua
Title
Cited by
Cited by
Year
Організація готельного господарства: підручник.
СІ Байлик, ІМ Писаревський
Харківський національний університет міського господарства імені ОМ Бекетова, 2015
1072015
Ціннісно орієнтоване управління в туризмі: монографія
МГ Бойко
К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2010
802010
Засади формування пріоритетних напрямів туристичної політики України
М Бойко, Л Гопкало
Регіональна економіка, 222-229, 2005
382005
Кластери як інноваційна форма економічного розвитку регіонів
М Бойко
Вісник КНТЕУ, 7-12, 2008
242008
Туристична привабливість України: закономірності формування та орієнтири розвитку
МГ Бойко
Інвестиції: практика та досвід, 34-39, 2009
232009
Готельна справа: електронний підручник
МГ Бойко, ЛМ Гопкало
К.: КНТЕУ, 2015
212015
Formation of the national tourism system of Ukraine
A Mazaraki, M Boiko, M Bosovska, N Vedmid, A Okhrimenko
Problems and Perspectives in Management 16 (1), 68-84, 2018
192018
National Tourist Brand: Priorities And Formation Resources
Бойко, Маргарита Григорівна
Economic Annals – XXI, 42-46, 2013
13*2013
Організаційно-економічний механізм формування національного бренду
МГ Бойко
Теоретичні та прикладні питання економіки.–2010.–Вип 21, 304-311, 2010
112010
Світовий досвід застосування концепції маркетингу та франчайзингових систем у готельному бізнесі
СІ Байлик, МГ Бойко, СН Василиса, ЛМ Гопкало, СІ Дорогунцов, ...
112010
Методологічні основи формування ціннісно орієнтованого управління підприємствами
М Бойко
Вісник Київського національного торговельно-економічного університету, 74-84, 2009
112009
Формування споживчої цінності туристичного продукту
Т Ткаченко, М Бойко
Товари і ринки, 5-16, 2012
102012
Формування стратегії розвитку підприємств готельного господарства
МГ Бойко
автореферат канд. екон. наук, спец 8, 2003
102003
Система гарантування якості навчання як фактор удосконалення менеджмент-освіти у сфері туризму
М Бойко, Л Гопкало
Вісник Київського національного торговельно-економічного університету.–К …, 2003
92003
Холістичний маркетинг на підприємствах готельного господарства
МГ Бойко
Вісник КНТЕУ, 55-64, 2013
82013
Інструментальне середовище дослідницького процесу формування споживчої цінності туристичних продуктів
МГ Бойко
Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки …, 2010
72010
Економіко-предметне обгрунтування розвитку термінологічного апарату туризму
МГ Бойко, ГІ Михайліченко
Економіка та держава, 47-49, 2010
72010
Наукові засади обґрунтування підприємницької стратегії у сфері готельного господарства України
М Бойко
Вісник КНТЕУ, 45-51, 2002
72002
Стратегічний маркетинг: базові принципи та пріоритети розвитку
М Бойко, О Зубко
Вісник Київського національного торговельно-економічного університету, 46-56, 2015
62015
Туристичні кластери як інноваційна компонента економічного розвитку регіонів
МГ Бойко
Вісник ДІТБ, 15-26, 2013
62013
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20