Маргарита Бойко
Маргарита Бойко
Київський національний торговельно-економічний університет, факультет ресторанно-готельного та
Подтвержден адрес электронной почты в домене knteu.kiev.ua
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Організація готельного господарства: підручник.
СІ Байлик, ІМ Писаревський
Харківський національний університет міського господарства імені ОМ Бекетова, 2015
1412015
Ціннісно орієнтоване управління в туризмі: монографія
МГ Бойко
К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2010
872010
Засади формування пріоритетних напрямів туристичної політики України
М Бойко, Л Гопкало
Регіональна економіка, 222-229, 2005
462005
Formation of the national tourism system of Ukraine
A Mazaraki, M Boiko, M Bosovska, N Vedmid, A Okhrimenko
Problems and Perspectives in Management 16 (1), 68-84, 2018
362018
Кластери як інноваційна форма економічного розвитку регіонів
М Бойко
Вісник КНТЕУ, 7-12, 2008
262008
Туристична привабливість України: закономірності формування та орієнтири розвитку
МГ Бойко
Інвестиції: практика та досвід, 34-39, 2009
232009
Стратегічний розвиток туристичного бізнесу: монографія
ТІ Ткаченко, СВ Мельниченко, МГ Бойко
К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2010
202010
National Tourist Brand: Priorities And Formation Resources
Бойко, Маргарита Григорівна
Economic Annals – XXI, 42-46, 2013
18*2013
Методологічні основи формування ціннісно орієнтованого управління підприємствами
М Бойко
Вісник Київського національного торговельно-економічного університету, 74-84, 2009
172009
Економіко-предметне обгрунтування розвитку термінологічного апарату туризму
МГ Бойко, ГІ Михайліченко
Економіка та держава, 47-49, 2010
162010
Світовий досвід застосування концепції маркетингу та франчайзингових систем у готельному бізнесі
СІ Байлик, МГ Бойко, СН Василиса, ЛМ Гопкало, СІ Дорогунцов, ...
152010
Організаційно-економічний механізм формування національного бренду
МГ Бойко
Теоретичні та прикладні питання економіки.–2010.–Вип 21, 304-311, 2010
132010
Формування стратегії розвитку підприємств готельного господарства
МГ Бойко
автореферат канд. екон. наук, спец 8, 2003
132003
Формування споживчої цінності туристичного продукту
Т Ткаченко, М Бойко
Товари і ринки, 5-16, 2012
112012
Готельна справа: електронний підручник
МГ Бойко, ЛМ Гопкало
К.: КНТЕУ, 2015
102015
Система гарантування якості навчання як фактор удосконалення менеджмент-освіти у сфері туризму
М Бойко, Л Гопкало
Вісник Київського національного торговельно-економічного університету.–К …, 2003
102003
Сутність та особливості типології туристичних підприємств як суб’єктів управління
ГО Горіна
Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: Економіка і …, 2016
92016
Холістичний маркетинг на підприємствах готельного господарства
МГ Бойко
Вісник КНТЕУ, 55-64, 2013
92013
Концептуальні основи розвитку корпорацій у туристичному та готельно-ресторанному бізнесі
МГ Бойко, АГ Охріменко, АМ Расулова
Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Економічні …, 2015
82015
Економічні інтереси туристичних підприємств: методичні основи оцінювання та реалізації
М Бойко
Вісник Київського національного торговельно-економічного університету, 31-40, 2011
82011
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20