Підписатись
Олена Вікторівна Четверик
Олена Вікторівна Четверик
Національний університет біоресурсів і природокористування України
Немає підтвердженої електронної адреси - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Процес маркетингових досліджень на ринках побічної продукції бурякоцукрового виробництва
ЧОВ Ларіна Я.С.
Моніторинг біржового ринку, 18-22, 2014
82014
Роль соціальної відповідальності в розвитку аграрного бізнесу
ВВ Нагорний, ОВ Четверик
ВЦ НУБіП України, 2018
62018
Маркетингова цінова політика цукровиробників: врахування впливу світового ринку на параметри внутрішнього ринку цукру [Електронний ресурс]
ОВ Четверик
Глобальні та національні проблеми економіки, 2014
32014
Кон’юнктурні характеристики ринку цукру України та моделювання варіантів ринкової рівноваги з урахуванням квот
ОВ Четверик
Облік і фінанси, 158-167, 2015
12015
Аналіз ринку основної та побічної продукції бурякоцукрового виробництва: стан та перспективи розвитку
ОВ Четверик
Вісник Академії праці і соціальних відносин Федерації профспілок України, 92-100, 2014
12014
Аналіз кон’юнктури ринку цукру
ОВ Четверик
«Економіка і управління: проблеми науки і практики»: Міжнародна науково …, 2013
12013
Особливості маркетингової цінової політики підприємств бурякоцукрового підкоплексу.
ОВ Четверик
Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування …, 2013
12013
Формування стратегічних напрямків розвитку підприємств бурякоцукрового підкомплексу.
ОВ Четверик
Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування …, 2013
12013
Сутність та особливості формування товарного асортименту підприємств бурякоцукрового підкомплексу
ОВ Четверик
Університетські наукові записки, 243-247, 2013
12013
Особливості державного регулювання ціноутворення на продукцію підприємств бурякоцукрового підкомплексу
ОВ Четверик
ББК 65 П27, 64, 0
1
ДОСЛІДЖЕННЯ КОН'ЮНКТУРИ РИНКУ УСТРИЦЬ: СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НА ЗАСАДАХ МАРКЕТИНГУ.
ОВ ЧЕТВЕРИК, НА КРАВЧУК
Bioeconomics & Agrarian Business/Bìoekonomìka ta Agrarnij Bìznes 11 (1), 2020
2020
Методичні вказівки щодо написання, оформлення та захисту курсової роботи з дисципліни «Маркетингове ціноутворення» для студентів спеціальності 075 «Маркетинг»
ОВ Четверик
ЦП «Компринт», 2018
2018
Маркетингове забезпечення діяльності аграрних формувань і переробних підприємств: монографія. Часна 1
ОВ Четверик, РІ Буряк, СВ Кузьменко
ЦП «Компринт», 2018
2018
Методичні вказівки до виконання бакалаврських робіт для студентів спеціальності 6.030507 (075)«Маркетинг»
АВ Рябчик, РІ Буряк, ОМ Барилович, ОВ Четверик, ЯС Ларіна, ...
ЦП" КОМПРИНТ", 2017
2017
Маркетинг продукції підприємств цукрової галузі
ОВ Четверик
2016
Сommodity policy of companies of sugarbeet subcomplex in Ukraine
OC Łukasz Chryniewicz, Yaroslava S. Larina
STOWARZYSZENIE EKONOMISTÓW ROLNICTWA I AGROBIZNESU. Roczniki Naukowe. 17 …, 2015
2015
Marketing communications in the markets of products of sugar-beet subcomplex
C O.V.
A new role of marketing and communication technologies in business and …, 2015
2015
Прогнозування ціни на цукор для підприємств цукрової галузі з врахуванням тенденцій внутрішнього та світового ринків
ОВ Четверик
Інноваційна економіка: Науково-виробничий журнал., С. 232-238, 2015
2015
Формування комплексів маркетингу для основної та побічної продукції підприємств бурякоцукрового підкомплексу
ОВ Четверик
Економіка та управління АПК, 96-104, 2015
2015
Кон’юнктурні характеристики ринку цукру України та моделювання варіантів ринкової рівноваги з урахуванням квот
ЧО В.
Облік і Фінанси: Науково-практичний журнал., 158–167, 2015
2015
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20