Подписаться
Валентина Плющ, (Квас)  Valentyna Pliushch
Валентина Плющ, (Квас) Valentyna Pliushch
Центальноукраїнський державний університет імені Володимира. Винниченка
Подтвержден адрес электронной почты в домене cuspu.edu.ua - Главная страница
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Синергетичний підхід до організації навчально-виховного процесу
ВМ Квас
Кіровоград: ТОВ «Імекс ЛТД, 125-133, 2010
162010
Порівняльний аналіз моделей емоційного інтелекту в психолого-педагогічній науці
ІП Васильківський
Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування …, 2017
82017
Проблема формування готовності майбутніх учителів до професійного самовдосконалення
ВМ Квас
Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки 141 (2), 120-123, 2015
82015
Становлення дистанційного навчання в Україні
РЮА Плющ, Валентина Миколаївна
Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені …, 2018
7*2018
Професійне самовдосконалення майбутніх учителів хімії як педагогічна проблема
ВМ Квас, В Винниченка
ББК 74.262. 4я43+ 24я43 П 32, 43, 2014
62014
Педагогічна фасилітація та її роль в організації навчально-виховного процесу
ВМ Квас
Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді. Збірник …, 2012
52012
Метакогнітивний підхід до організації навчання майбутніх учителів
ВМ Плющ
Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія …, 2018
42018
Критерії, показники та рівні визначення професійної педагогічної спрямованості майбутніх учителів
ВМ Квас
Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки, 66-72, 2008
32008
Структурно-логічний взаємозв’язок змісту дисциплін вищої і середньої освіти
В Квас
Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, 2006
32006
The System of Future Teachers’ Professional Development
V Pliushch, N Rozhak, A Cherednyk, I Kalynovska, O Honcharuk, ...
Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala 13 (3), 51-72, 2021
22021
Developing Competency in Local History in Future Teachers
OV Braslavska, IH Rozhi, VV Honcharuk, V Pliushch, IF Shumilova, ...
Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala 12 (4), 240-267, 2020
22020
Самостійна робота як одна з форм самоосвіти студентів
В Плющ
СумДПУ імені АС Макаренка, 2020
22020
Готовність майбутніх учителів до професійного самовдосконалення як психолого-педагогічна проблема
ВМ Плющ
Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, 139-143, 2019
22019
Професійне самовдосконалення майбутніх учителів природничих дисциплін: теоретичні і методичні основи: Монографія
ВМ Плющ
Polihraf-Servis, 2019
22019
Students’ independent study as a factor for improving quality of education
PV Mykolaivna
Балканско научно обозрение, 69-71, 2018
22018
Стратегії метакогнітівного розвитку майбутніх учителів природничих дисциплін
ВМ Плющ, ЮВ Бохан, ТО Форостовська
World science 3 (8 (36)), 24-28, 2018
22018
Стратегії метакогнітівного розвитку майбутніх учителів природничих дисциплін
ФТО Плющ, Валентина Миколаївна, Бохан, Юлія Володимирівна
World Science 3 (8 (36)), 2018
22018
Модель формування професійної спрямованості студентів–майбутніх учителів природничих дисциплін
ВМ Квас
Вид-во УжНУ «Говерла», 2008
22008
Навчальна практика як компонент професійної підготовки майбутніх учителів природничих дисциплін
ВМ Плющ
Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, 57-61, 2022
12022
Ефективність дистанційного навчання студентів у закладах вищої освіти
В Плющ, О Терещенко
Наука і техніка сьогодні, 2022
12022
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20