Синергетичний підхід до організації навчально-виховного процесу ВМ Квас Кіровоград: ТОВ «Імекс ЛТД, 125-133, 2010 | 16 | 2010 |
Порівняльний аналіз моделей емоційного інтелекту в психолого-педагогічній науці ІП Васильківський Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування …, 2017 | 8 | 2017 |
Проблема формування готовності майбутніх учителів до професійного самовдосконалення ВМ Квас Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки 141 (2), 120-123, 2015 | 8 | 2015 |
Становлення дистанційного навчання в Україні РЮА Плющ, Валентина Миколаївна Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені …, 2018 | 7* | 2018 |
Професійне самовдосконалення майбутніх учителів хімії як педагогічна проблема ВМ Квас, В Винниченка ББК 74.262. 4я43+ 24я43 П 32, 43, 2014 | 6 | 2014 |
Педагогічна фасилітація та її роль в організації навчально-виховного процесу ВМ Квас Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді. Збірник …, 2012 | 5 | 2012 |
Метакогнітивний підхід до організації навчання майбутніх учителів ВМ Плющ Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія …, 2018 | 4 | 2018 |
Критерії, показники та рівні визначення професійної педагогічної спрямованості майбутніх учителів ВМ Квас Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки, 66-72, 2008 | 3 | 2008 |
Структурно-логічний взаємозв’язок змісту дисциплін вищої і середньої освіти В Квас Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, 2006 | 3 | 2006 |
The System of Future Teachers’ Professional Development V Pliushch, N Rozhak, A Cherednyk, I Kalynovska, O Honcharuk, ... Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala 13 (3), 51-72, 2021 | 2 | 2021 |
Developing Competency in Local History in Future Teachers OV Braslavska, IH Rozhi, VV Honcharuk, V Pliushch, IF Shumilova, ... Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala 12 (4), 240-267, 2020 | 2 | 2020 |
Самостійна робота як одна з форм самоосвіти студентів В Плющ СумДПУ імені АС Макаренка, 2020 | 2 | 2020 |
Готовність майбутніх учителів до професійного самовдосконалення як психолого-педагогічна проблема ВМ Плющ Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, 139-143, 2019 | 2 | 2019 |
Професійне самовдосконалення майбутніх учителів природничих дисциплін: теоретичні і методичні основи: Монографія ВМ Плющ Polihraf-Servis, 2019 | 2 | 2019 |
Students’ independent study as a factor for improving quality of education PV Mykolaivna Балканско научно обозрение, 69-71, 2018 | 2 | 2018 |
Стратегії метакогнітівного розвитку майбутніх учителів природничих дисциплін ВМ Плющ, ЮВ Бохан, ТО Форостовська World science 3 (8 (36)), 24-28, 2018 | 2 | 2018 |
Стратегії метакогнітівного розвитку майбутніх учителів природничих дисциплін ФТО Плющ, Валентина Миколаївна, Бохан, Юлія Володимирівна World Science 3 (8 (36)), 2018 | 2 | 2018 |
Модель формування професійної спрямованості студентів–майбутніх учителів природничих дисциплін ВМ Квас Вид-во УжНУ «Говерла», 2008 | 2 | 2008 |
Навчальна практика як компонент професійної підготовки майбутніх учителів природничих дисциплін ВМ Плющ Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, 57-61, 2022 | 1 | 2022 |
Ефективність дистанційного навчання студентів у закладах вищої освіти В Плющ, О Терещенко Наука і техніка сьогодні, 2022 | 1 | 2022 |