Підписатись
Artem Zakharchenko
Artem Zakharchenko
PhD in social comunications, docent in Institute of journalism, Taras Shevchenko; head of analitical
Підтверджена електронна адреса в knu.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Інтернет-медіа: інтерактивний навчальний посібник для курсу «Підтримка сайту» для студентів відділення «Видавнича справа та редагування»
А Захарченко
Yuri Marchenko, 2014
392014
When fact-checking and ‘BBC standards’ are helpless:‘fake newsworthy event’manipulation and the reaction of the ‘high-quality media’on it
A Zakharchenko, T Peráček, S Fedushko, Y Syerov, O Trach
Sustainability 13 (2), 573, 2021
222021
Under the conditions of non-agenda ownership: Social media users in the 2019 Ukrainian presidential elections campaign
A Zakharchenko, Y Maksimtsova, V Iurchenko, V Shevchenko, ...
arXiv preprint arXiv:1909.01681, 2019
222019
Multifaceted nature of social media content propagating COVID-19 vaccine hesitancy: Ukrainian case
O Zakharchenko, R Avramenko, A Zakharchenko, A Korobchuk, ...
Procedia computer science 198, 682-687, 2022
132022
Загальні принципи аналізу інформаційних потоків в інтернеті
АП Захарченко
Наукові записки Інституту журналістики.—Київ 41, 62-68, 2011
132011
Інтернет-медіа
А Захарченко
К.: Видавець Марченко, 2015
72015
The influence of the ‘Tomos narrative’as a part of the Ukrainian national and strategic narrative
A Zakharchenko, O Zakharchenko
Corvinus Journal of Sociology and Social Policy 12 (1), 163-178, 2021
62021
Вимірювання ефективності впливу повідомлення на активність учасників соціальних мереж
АП Захарченко
Current issues of mass communication, 36-49, 2014
62014
Implementing Web-Oriented Services at the University Library.
A Andrukhiv, S Fedushko, M Sokil, A Zakharchenko, I Shvorob, ...
IT&AS, 87-99, 2021
42021
Evaluating the social impact of Internet media news
A ZAkhArchenko
Civitas et Lex, 7-21, 2017
42017
ФЕНОМЕН СЮЖЕТНИХ ЛІНІЙ В ІНФОРМАЦІЙНОМУ ПРОСТОРІ УКРАЇНСЬКИХ МЕДІА ТА СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ
АП Захарченко
Рекомендовано до друку Науково-методичною радою Київського національного …, 2017
42017
PR-Message Analysis as a New Method for the Quantitative and Qualitative Communication Campaign Study
AP Zakharchenko
Information & Media, 42-61, 2022
32022
Global Challenges Are Not For Women: Gender Peculiarities Of Content In Ukrainian Facebook Community During High-Involving Social Discussions.
O Zakharchenko, A Zakharchenko, S Fedushko
COAPSN, 101-111, 2020
32020
Кількісна оцінка ефективності інтернет-комунікації
АП Захарченко
Інформаційне суспільство, 103-105, 2013
32013
Розрахунок інтерактивного потенціалу інтернет-публікацій
А Захарченко
Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, 2009
32009
E-banking: Commerce and Legal Aspects.
Y Syerov, N Somych, V Ortynskyy, A Zakharchenko, I Lozynska
IT&AS, 152-162, 2021
22021
Прогнози в українських медіа як засіб маніпуляції та мірило відповідальності редакцій
А Захарченко
OF THE LVIV UNIVERSITY, 71, 2019
22019
Social Actions of Social Networks Users Triggered by Media Posts Content
A Zakharchenko
Social Welfare: Interdisciplinary Approach 8 (2), 53-65, 2018
22018
Трансформація вірусного контенту в процесі комунікативної практики
АП Захарченко, ЕГ Цимбал
Current issues of mass communication, 59-71, 2015
22015
Методика визначення фінансових моделей інтернет-медіа за допомогою аналізу їхнього контенту
ВЄ Малинка, АП Захарченко
Наукові записки Інституту журналістики, 21-28, 2015
22015
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20