Підписатись
Федорченко Андрій Васильович / Fedorchenko Andriy / Fedorchenko A.V.
Федорченко Андрій Васильович / Fedorchenko Andriy / Fedorchenko A.V.
Kyiv National Economic University named after Vadym Hetman (KNEU)
Підтверджена електронна адреса в kneu.edu.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Маркетингові дослідження: підручник
АВ Войчак, АВ Федорченко
К.: КНЕУ 408, 2007
1732007
Маркетинг у банку: навч. посіб.
АВ Нікітін, ГП Бортніков, АВ Федорченко
К.: КНЕУ, 432, 2006
73*2006
Система маркетингових досліджень: монографія
АВ Федорченко
К.: КНЕУ 267, 1, 2009
722009
Теорія і практика маркетингу в Україні: монографія
АФ Павленко, АВ Войчак, ВЯ Кардаш, ВП Пилипчук
КНЕУ, 2005
512005
Актуальність використання технологій брендингу на горілчаному ринку України
АВ Федорченко, ІК Ярошенко
Маркетинг в Україні, 26-31, 2005
332005
Стратегія підприємства:адаптація організацій до впливу світових суспільно-економічних процесів: монографія
АП Наливайко, ТІ Решетняк, НМ Євдокимова
К.: КНЕУ, 2013
282013
Внутрішній маркетинг підприємства: теорія, методика, практика
АВ Федорченко, ОВ Окунєва
ДВНЗ "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана", 2015
172015
Роль маркетингу та маркетингових досліджень в системі управління підприємством
АВ Федорченко
Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць, 304-309, 2008
172008
Маркетингові дослідження та прийняття управлінських рішень у складних економічних системах
АВ Федорченко
Маркетинг в Україні, 24-29, 2009
112009
A/B-тестування як ефективний інструмент цифрового маркетингу
АВ Федорченко, ІВ Пономаренко
Проблеми інноваційно-інвестиційного розвитку, 2019
102019
Управління ресурсами підприємства: колективна монографія
ГО Швиданенко, ВВ Лаврененко
К.: КНЕУ, 2014
9*2014
Методичні аспекти планування витрат на маркетинг підприємства
АВ Федорченко, ОЄ Федорченко
Економічний вісник Національного технічного університету України «Київський …, 2016
72016
Сучасні концепції маркетингового управління розвитком підприємств
АВ Федорченко, ОО Таран
ДВНЗ" Київський нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана", 2013
62013
Маркетинг у банку: навчальний посібник
АВ Нікітін, ГП Бортніков, АВ Федорченко
Київ: КНЕУ, 2006
62006
Основні способи збору електронних адрес клієнтів у рамках реалізації email-маркетингу
АВ Федорченко, ІВ Пономаренко
Проблеми інноваційно-інвестиційного розвитку, 2019
52019
Аналітична функція маркетингу в системі управління підприємством
АВ Федорченко
Економічний аналіз: збірник наукових праць, 112-115, 2013
52013
Особливості застосування системного підходу та системного аналізу в теорії і практиці маркетингу
АВ Федорченко
Вчені записки, 54-60, 2009
52009
МАРКЕТИНГОВІ ІНФОРМАЦІЙНІ ПОТОКИ ТА НАПРЯМКИ ОПТИМІЗАЦІЇ ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ
АВ Федорченко, АЛ Лапшин
Економіка та держава: наукове фахове видання України з питань економіки, 14-17, 2009
52009
Маркетингові дослідження: підручник/ДВНЗ «КНЕУ ім. Вадима Гетьмана»
АВ Войчак, АВ Федорченко
К.: КНЕУ 408, 2007
52007
Особливості Інтернет-маркетингу в секторі В2В
ЮО Пунін, АВ Федорченко
Збірник наукових праць XII Всеукраїнської науково-практичної конференції …, 2018
32018
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20