Natalia Sobol
Natalia Sobol
Borys Grinchenko Kyiv University, Institute of Arts, Department of Theory and Music Art Methodology
Підтверджена електронна адреса в kubg.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Педагогічні принципи формування художньо-творчої толерантності майбутнього вчителя музики
Н Соболь
Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені …, 2015
32015
Феномен толерантності майбутнього вчителя музики: теоретичний аналіз проблеми
НВ Соболь
Науковий часопис НПУ імені МП Драгоманова. Серія 14: Теорія і методика …, 2015
32015
Структура художньо-творчої толерантності майбутнього вчителя музики
Н Соболь
Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету …, 2015
32015
Щоденник художніх вражень як метод формування художньотворчої толерантності майбутнього вчителя музики
НВ Соболь
Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки: матер. VІ …, 0
3
Методи діагностики рівнів сформованості художньо-творчої толерантності майбутнього вчителя музики
НВ Соболь
Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХХІ століття: матер …, 0
3
Методика формування художньо-творчої толерантності майбутнього вчителя музики у процесі фортепіанної підготовки
НВ Соболь
22016
Технологія педагогічної майстерні у контексті формування художньо-творчої толерантності майбутніх учителів музики
Н Соболь
Науковий вісник Миколаївського національного університету імені ВО …, 2016
22016
Ігрова діяльність як чинник формування художньо-творчої толерантності майбутнього вчителя музики
НВ Соболь
Духовність особистості в системі мистецької освіти: зб. пр. наук. шк. д-ра …, 2015
22015
Художньо-творча толерантність майбутнього вчителя музики в аспекті його професійної діяльності
НВ Соболь
Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер.: Педагогіка і психологія.–Зб …, 2014
22014
Розвиток креативності та художньо-творчої толерантності майбутнього вчителя музики
NV Sobol
Неперервна професійна освіта: теорія і практика, 96-100, 2016
12016
ХУДОЖНЬО-ТВОРЧА ТОЛЕРАНТНІСТЬ У КОНТЕКСТІ ІНСТРУМЕНТАЛЬНО-ВИКОНАВСЬКОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ
NV Sobol
Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі, 2016
12016
НАВЧАННЯ УПРОДОВЖ ЖИТТЯ: МУЗИЧНА ОСВІТА ДОРОСЛИХ
N Sobol
НЕПЕРЕРВНА ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА: ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА, 17-22, 2019
2019
LIFELONG LEARNING: MUSIC ADULT EDUCATION
N Sobol
2019
Методичні рекомендації до формування художньо-творчої толерантності майбутнього вчителя музики у процесі фортепіанної підготовки
НВ Соболь
Київський університет імені Бориса Грінченка, 2016
2016
Unity both of principles of cultural conformity and dialogic learning шn future music teacher’s artistic tolerance formation
НВ Соболь
2015
Художньо-творча толерантність як складова комунікативних процесів у мистецтві
НВ Соболь
Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХХІ століття: матер …, 2014
2014
ЭСТЕТИЧЕСКИЕ ТЕОРИИ КАК ОСНОВА ХУДОЖЕСТВЕННО-ТВОРЧЕСКОЙ ТОЛЕРАНТНОСТИ
N Sobol
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬО-ТВОРЧОЇ ТОЛЕРАНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ
Н Соболь
SOCIETY. INTEGRATION. EDUCATION. Proceedings of the International Scientific Conference
M Droli, TFM Chang, L Iseppi
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–19