Освітня парадигма професіоналізації управління на засадах лідерства СА Калашнікова Київський університет імені Бориса Грінченка, 2010 | 255 | 2010 |
Компетентнісний підхід як засіб модернізації змісту вищої освіти ІІ Драч К.: Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України.-2008.-Вип …, 2008 | 164 | 2008 |
Управління формуванням професійної компетентності магістрантів педагогіки вищої школи: теоретико-методичні засади ІІ Драч «Дорадо-Друк», 2013 | 137 | 2013 |
Теоретико-методологічні засади професійної підготовки управлінців-лідерів в умовах сучасних суспільних трансформацій СА Калашнікова Київський університет імені Бориса Грінченка, 2011 | 108 | 2011 |
Феномен університету в контексті часових та просторових викликів С Курбатов Університетська книга, 2014 | 72 | 2014 |
Європейська політика модернізації вищої освіти: ключові орієнтири С Калашнікова Вища освіта України, 80-84, 2012 | 59 | 2012 |
Біла книга національної освіти України ВГ Кремень, ВІ Луговий, ВМ Мадзігон, ОЯ Савченко, ІМ Бурда, ... К.: Акад. пед. наук України, 2009 [Електронний ресурс].–Режим доступу, 2009 | 59 | 2009 |
Деякі концептуальні проблеми навчання і виховання студентів у сучасних вищих навчальних закладах України В Рябченко Вища освіта України, 40-44, 2005 | 53* | 2005 |
Навчання дорослих на основі компетентнісно орієнтованого підходу СА Калашнікова Педагогічний розвиток педагогічних працівників. Проект Світового банку …, 2008 | 44 | 2008 |
Самостійна робота студентів вищих навчальних закладів як важливий елемент сучасної підготовки фахівців ІІ Драч Нові технології навчання.–К.: НМЦВО, 86-91, 2004 | 44 | 2004 |
Національний освітній глосарій: Вища освіта ВМ Захарченко, СА Калашнікова, ВІ Луговий, АВ Ставицька, ... ТОВ «Видавничий дім «Плеяди», 2014 | 41* | 2014 |
Розвиток лідерського потенціалу сучасного університету: основи та інструменти: навчальний посібник СА Калашнікова ДП «НВЦ «Пріоритети», 2016 | 39 | 2016 |
Вища школа України в загальноцивілізаційному контексті: соціально-філософський аналіз з позицій світоглядно-компетентнісного підходу ВІ Рябченко | 33 | 2015 |
ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ДОШКІЛЬНОГО ВИХОВАННЯ У ПЕДАГОГІЧНИХ КОЛЕДЖАХ ІІ Драч | 31* | 2016 |
Управління державним сектором вищої освіти в США СА Калашнікова Українська академія державного управління при президентові України, 1999 | 30 | 1999 |
Організація навчального процесу з розвитку творчого потенціалу студентів вищих навчальних закладів І–ІІ рівнів акредитації ІІ Драч ст. канд. пед. наук: 13.00. 01.–К.: Ін-т вищої освіти АПН України, 2005–20 с, 2005 | 29 | 2005 |
Теоретичні і методичні засади управління формуванням професійної компетентності магістрантів педагогіки вищої школи ІІ Драч Держ. вищ. навч. закл." Унт менеджменту освіти, 2013 | 27 | 2013 |
Основні підходи до визначення професійної компетентності педагога ІІ Драч Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у …, 2012 | 24 | 2012 |
Про формування рейтингів університетів в Україні С Курбатов Педагогіка та психологія, 64, 2009 | 24 | 2009 |
Автономія та лідерство в європейському просторі вищої освіти ВІ Луговий, СА Калашнікова, ОМ Слюсаренко, ЖВ Таланова Вища освіта України 1, 14-20, 2014 | 21 | 2014 |