Подписаться
Олена Боєнко
Олена Боєнко
Другие именаOlena Boienko, Olena Boyenko, Елена Боенко
Донецький національний університет імені Василя Стуса
Подтвержден адрес электронной почты в домене donnu.edu.ua
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Маркетинг : навч. посібник
ОЮБ МІ Бєлявцев, ЛМ Іваненко
ТОВ «Нілан-ЛТД», 2015
144*2015
МАРКЕТИНГ Навчальний посібник
ЛМ Іваненко, ОЮ Боєнко
Вінниця: ДонНУ імені Василя Стуса, 2022
362022
Формування бачення сучасного глобального брендингу: концептуальний аспект.
O Boienko
Економіка і організація управління, 125-133, 2016
262016
Впровадження CRM-систем як засіб підвищення ефективності маркетингової діяльності
Т Янчук, О Боєнко
Економіка та суспільство, 2023
232023
Дослідження еволюції поняття «бренд» в контексті розвитку суспільства
Б Олена
Вісник Національного університету «Львівська політехніка», 19-24, 2018
102018
Vprovadzhennia CRM-system yak zasib pidvyshchennia efektyvnosti marketynhovoi diialnosti [Implementation of CRM systems as a means of increasing the effectiveness of marketing …
T Yanchuk, O Boyenko
Ekonomika ta suspilstvо–Economy and society, 2524-0072, 2023
82023
Стратегічне управління підприємством: клієнто-орієнтований підхід
ОЮ Боєнко, КО Статкевич
Економіка і організація управління, 131-144, 2021
82021
Середовище формування бренда через призму економічних, правових та соціально-культурних аспектів
ОЮ Боєнко
З а с н о в н и к: Донецький національний університет імені Василя Стуса …, 2018
82018
Стратегія розвитку потенціалу закладів вищої освіти на засадах бенчмаркінгу
МВ Савченко, ОЮ Боєнко
Економіка і організація управління, 239-248, 2020
72020
Розробка моделі професійної підготовки фахівців-маркетологів на основі компетентнісного підходу https://doi.org/10.32983/2222-4459-2020-5-492-502
БОЮ Іваненко Л. М.
Бізнес інформ, 492-502, 2020
72020
Поведінка споживачів: навч. посіб
ЛМ Іваненко, ОЮ Боєнко
Донец. нац. ун-т ім. Василя Стуса, Екон. ф-т, Каф. маркетингу. Вінниця …, 2016
72016
Використання еко-брендингу вітчизняними товаро-виробниками http://doi.org/10.31474/1680-0044-2019-2(21)
ОЮ Боєнко
Збірник «Наукові праці Донецького національного технічного університету …, 2019
62019
Formuvannya bachennya suchasnoho hlobalʹnoho brendynhu: kontseptualʹnyy aspekt [Formation of the vision of modern global branding: conceptual aspect]
OY Boyenko
Ekonomika i orhanizatsiya upravlinnya, 125-133, 2016
62016
Мотиваційний базис вибору бренда: психоемоційний аспект
Б Олена
Бізнес Інформ https://doi.org/10.32983/2222-4459-2019-3-406-411, 406-411, 2019
52019
Правові аспекти захисту бренда.
O Boienko
Економіка і організація управління, 77-85, 2017
52017
Developing a professional training model for marketing professionals on the basis of the competence approach
L Ivanenko, O Boienko
Business-Inform 5, 492-502, 2020
42020
Market niche as a method of brand promotion
O Boienko, О Susidenko
Baltic Journal of Economic Studies 5 (1), 15-20, 2019
42019
Деякі особливості застосування різновидів інтернет-реклами в маркетинговій комунікаційній політиці підприємства
ОЮ Боєнко, ТВ Янчук
Маркетинг і цифрові технології: V Міжнародна науково-практична конференція …, 2022
32022
Yu. Shaping the Vision of Modern Global Branding: A Conceptual Aspect/O. Yu. Boienko
O Boienko
Economics and Organization of Management 3 (23), 125-133, 2016
32016
Сетевой маркетинг, как фактор повышения эффективности деятельности предприятия
ЕС Филахтова, ЕЮ Боенко
Проблемы развития социально-экономических систем в национальной и глобальной …, 2012
32012
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20