Подписаться
Олена Боєнко
Олена Боєнко
Донецький національний університет імені Василя Стуса
Подтвержден адрес электронной почты в домене donnu.edu.ua
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Маркетинг : навч. посібник
ОЮБ МІ Бєлявцев, ЛМ Іваненко
ТОВ «Нілан-ЛТД», 2015
115*2015
Формування бачення сучасного глобального брендингу: концептуальний аспект
ОЮ Боєнко
Економіка і організація управління 3 (23), 125-133, 2016
122016
МАРКЕТИНГ Навчальний посібник
ЛМ Іваненко, ОЮ Боєнко
Вінниця: ДонНУ імені Василя Стуса, 2022
82022
Дослідження еволюції поняття «бренд» в контексті розвитку суспільства
Б Олена
Вісник Національного університету «Львівська політехніка», 19-24, 2018
72018
Середовище формування бренда через призму економічних, правових та соціально-культурних аспектів
ОЮ Боєнко
З а с н о в н и к: Донецький національний університет імені Василя Стуса …, 2018
72018
Використання еко-брендингу вітчизняними товаро-виробниками http://doi.org/10.31474/1680-0044-2019-2(21)
ОЮ Боєнко
Збірник «Наукові праці Донецького національного технічного університету …, 2019
62019
Formuvannya bachennya suchasnoho hlobalʹnoho brendynhu: kontseptualʹnyy aspekt [Formation of the Vision of Modern Global Branding: Conceptual Aspect]
OY Boyenko
Ekonomika i orhanizatsiya upravlinnya, 125-133, 2016
62016
Мотиваційний базис вибору бренда: психоемоційний аспект
Б Олена
Бізнес Інформ https://doi.org/10.32983/2222-4459-2019-3-406-411, 406-411, 2019
5*2019
Стратегічне управління підприємством: клієнто-орієнтований підхід
ОЮ Боєнко, КО Статкевич
Економіка і організація управління, 131-144, 2021
42021
Market niche as a method of brand promotion
O Boienko, О Susidenko
Baltic Journal of Economic Studies 5 (1), 15-20, 2019
42019
Formation of the vision of modern global branding: conceptual aspect
OY Boienko
Ekonomika i orhanizatsiia upravlinnia, 125-133, 2016
42016
Впровадження CRM-систем як засіб підвищення ефективності маркетингової діяльності
Т Янчук, О Боєнко
Економіка та суспільство, 2023
32023
Стратегія розвитку потенціалу закладів вищої освіти на засадах бенчмаркінгу
МВ Савченко, ОЮ Боєнко
Економіка і організація управління, 239-248, 2020
32020
Розробка моделі професійної підготовки фахівців-маркетологів на основі компетентнісного підходу https://doi.org/10.32983/2222-4459-2020-5-492-502
БОЮ Іваненко Л. М.
Бізнес інформ, 492-502, 2020
32020
Правові аспекти захисту бренда.
O Boienko
Економіка і організація управління, 77-85, 2017
32017
Сетевой маркетинг, как фактор повышения эффективности деятельности предприятия
ЕС Филахтова, ЕЮ Боенко
Проблемы развития социально-экономических систем в национальной и глобальной …, 2012
32012
Маркетинговий менеджмент: Навч. посiбник/Пiд заг. ред. МI Белявцева, ВН Воробйова.
МI Белявцев, ВН Воробйов
32010
Ефективність маркетингових комунікацій у брендингу
ОВ Кендюхов, ОЮ Боєнко
ДонНТУ, 2008
32008
Developing a professional training model for marketing professionals on the basis of the competence approach
L Ivanenko, O Boienko
Business-Inform 5, 492-502, 2020
22020
Rozrobka modeli profesiinoi pidhotovky fakhivtsiv marketolohiv na osnovi kompetentnisnoho pidkhodu [Development of a model of professional training of marketing specialists …
LM Ivanenko, OY Boienko
Business inform 5, 495-502, 2020
22020
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20