Путівник для батьків дітей з особливими освітніми потребами: Навчально-методичний посібник у 9 книгах АА Колупаєва, ОМ Таранченко, ТВ Сак, ТФ Марчук, ЛІ Прохоренко, ... ТОВ ВПЦ «Літопис–ХХ», 2010 | 27 | 2010 |
Психологічна модель раннього втручання для дітей з аутизмом ТВ Скрипник, І Сухіна, І Риндер Видавничий дім «Букрек», 2017 | 26 | 2017 |
Гіперактивна дитина ІВ Сухіна Ranok Publishing House Ltd, 2023 | 24 | 2023 |
Pодинно-орієнтований підхід у контексті комплексної психолого-педагогічної допомоги дітям з аутизмом ІВ Сухіна Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови, 182-192, 2014 | 12 | 2014 |
Особливості реалізації компетентнісного підходу в освіті дітей з інтелектуальними порушеннями: нав.-метод. посіб. ОВ Чеботарьова, ГО Блеч, ІВ Бобренко, ІВ Гладченко, ОІ Мякушко, ... Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, 2019 | 7 | 2019 |
Використання ресурсів середовища в освітньому просторі для забезпечення розвитку і навчання дітей з аутизмом ІВ Сухіна Особлива дитина: навчання і виховання, 41-48, 2015 | 7 | 2015 |
Психолого-педагогічний супровід навчання дітей з інтелектуальними потребами ОВ Чеботарьова, ІВ Гладченко, ІВ Сухіна Ranok Publishing House Ltd, 2023 | 6 | 2023 |
Емоційне вигорання у батьків дітей з особливими освітніми потребами: реалії та шляхи подолання ІВ Сухіна Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови, 221-235, 2020 | 5 | 2020 |
Порадник батькам: практичні рекомендації під час дистанційного навчання дітей з інтелектуальними порушеннями ОВ Чеботарьова, ГО Блеч, ІВ Бобренко, ІВ Гладченко, ОІ Мякушко, ... Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, 2020 | 5 | 2020 |
Родинний супровід дітей раннього віку з розладами аутичного спектру: шляхи реалізації ІВ Сухіна Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки, 243-250, 2017 | 3 | 2017 |
Домашнє візитування як вид психологічної допомоги батькам дітей з розладами аутичного спектра раннього віку ІВ Сухіна Науковий часопис НПУ імені МП Драгоманова. Серія№ 12. Психологія 5 (50), 47-50, 2016 | 2 | 2016 |
Корекційно-розвивальні технології навчання дітей з комплексними порушеннями розвитку ОВ Чеботарьова, ГО Блеч, ІВ Гладченко, ІВ Бобренко, ОІ Мякушко, ... Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, 2020 | 1 | 2020 |
Особливості психологічної адаптації до шкільного навчання дітей з порушеннями інтелектуального розвитку ІВ Сухіна Симоненко ОІ, 2019 | 1 | 2019 |
Актуальні питання психологічного супроводу родини, в якій виховується дитина з інтелектуальними порушеннями ІВ Сухіна Головний редактор, 275, 2019 | 1 | 2019 |
Психолого-педагогічний супровід навчання дітей з інтелектуальними ГО Блеч, ІВ Гладченко, СВ Трикоз, ІВ Сухіна, НА Ярмола ОВ Чеботарьової. К: ІСПП імені Миколи Ярмченка НАПН України, 2018 | 1 | 2018 |
Стратегії психологічної допомоги учням з ГРДУ в умовах інклюзивного навчання ІВ Сухіна Теорія і практика спеціальної педагогіки та психології: Збірник наукових …, 0 | 1 | |
Поради батькам і педагогам. Маленькі непосиди. Гіперактивні діти ІВ Сухіна Ranok Publishing House Ltd, 2023 | | 2023 |
Сучасні технології психолого-педагогічного супроводу дітей з порушеннями інтелектуального розвитку в умовах кризових викликів ОВ Чеботарьова, ГО Блеч, ІВ Бобренко, ІВ Гладченко, СВ Трикоз, ... ІСПП імені Миколи Ярмаченка НАПН України, 2023 | | 2023 |
Програма розвитку дітей раннього та дошкільного віку з інтелектуальними порушеннями ОВ Чеботарьова, ГО Блеч, ІВ Гладченко, ІВ Бобренко, СВ Трикоз, ... ІСПП імені Миколи Ярмченка НАПН України, 2023 | | 2023 |
Резилієнтність особистості батьків дітей з особливими освітніми потребами: сутність феномену І СУХІНА НАУ 1, 136-138, 2023 | | 2023 |