Подписаться
Kovshova Iryna
Kovshova Iryna
National University of Kyiv-Mohyla Academy
Подтвержден адрес электронной почты в домене ukma.edu.ua
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Маркетинговий менеджмент: теорія, методологія, практика: монографія
І Ковшова
572018
Організація рекламної діяльності на підприємстві
ІО Ковшова, АМ Михайлюк
Економіка. Менеджмент. Бізнес, 46-53, 2015
222015
Оптимізація бізнес-процесів як засіб підвищення ефективності діяльності промислових підприємств
ІО Ковшова
Економіка. Менеджмент. Бізнес, 53-62, 2016
112016
Рекламний менеджмент/Ковшова ІО
ІО Ковшова
Луцій ОП, Забуранна ЛВ-К.: Європейський університет, 2014
92014
Організація маркетингового менеджменту на підприємстві
І Ковшова
82017
Дослідження споживчої поведінки при створенні бренду компанії
А Тараненко, І Ковшова
72020
Організація дистанційного менеджменту на підприємстві
І Ковшова, Л Ілько
72017
Медіа-планування рекламної кампанії на підприємстві
ІО Ковшова, ІА Гриджук
Ефективна економіка, 2010
72010
Теоретичні основи оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємства
ІО Ковшова, АВ Кравченко
Бізнес-навігатор, 7-11, 2018
62018
Путівник із маркетингу: навч. посібник/Нац. ун-т" Києво-Могилян. акад."
ІО Ковшова
Київ: Києво-Могилян. акад, 2017
62017
Наукові підходи до визначення маркетингового менеджменту
ІО Ковшова
Наукові записки НаУКМА. Економічні науки, 69-74, 2017
62017
Організація ефективної рекламної кампанії підприємства в інтернет-просторі
ІО Ковшова, ІА Гриджук
Інвестиції: практика та досвід, 42-44, 2011
62011
Evaluation of innovative Activity of Enterprises in the Conditions of European Integration
T Zubko, I Kovshova, N Ilchenko, V Laptieva, I Vavdiichyk
Eastern-European Journal of Enterprise Technologies 3 (13), 111, 2021
52021
Маркетингове коригування поведінкових стереотипів споживачів на ринку маркетплейсів України
І Ковшова, М Глуміліна
52021
Стратегічні напрями розвитку інноваційного маркетингу на ринку високих технологій
І Ковшова, Ю Бабич
52021
Рекламний менеджмент
ІО Ковшова
Київ: Європейський університет, 2014
52014
Особливості рекламної діяльності в туристичній індустрії/ІО Ковшова
І Ковшова
Вісник Харківського національного університету ім. ВН Каразіна.–Харків, 174-179, 2006
52006
Prospective Trends In Neuromarketing ToolsOf The Food Industry In View Of Digitalization
T Zubko, I Kovshova, O Sydorenko
42020
Формування іміджу авіакомпанії SKYUP: оцінка, управління, розвиток
В Ніколаєва, І Ковшова
42020
Prospective Trends in Neuromarketing Tools of the Food Industry in View of Ukrainian Society Digitalization
T Zubko, I Kovshova, O Sydorenko
42019
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20