Подписаться
Юлія Процишин (Меленчук)
Юлія Процишин (Меленчук)
Західноукраїнський національний університет, West Ukrainian National University
Подтвержден адрес электронной почты в домене wunu.edu.ua
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Теоретико-методичні підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємств
ЮТ Меленчук
Технологический аудит и резервы производства 1 (6 (21)), 18-21, 2015
672015
Цифрові технології в роздрібній торгівлі: зарубіжний та Український досвід
НР Іванечко, ЮТ Процишин, ТВ Никитишин
Food Industry Economics 12 (1), 2020
512020
ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ E-MAIL МАРКЕТИНГУ
Ю Процишин
ΛΌГOΣ. Мистецтво наукової думки, 13-15, 2019
452019
Наявність брендбуку–одна з обов'язкових умов створення сильної корпоративної культури
Ю Процишин
Молодий вчений, 142-145, 2019
422019
ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ: EMAIL-РОЗСИЛКА В ОСВІТНІЙ СФЕРІ
НР Процишин Ю.Т., Іванечко
СИСТЕМНОГО ПІДХОДУ В ЕКОНОМІЦІ, 134, 2020
382020
ДОСЛІДЖЕННЯ ВЕКТОРІВ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ В СФЕРІ МІСЬКОГО ГРОМАДСЬКОГО ТРАНСПОРТУ
ЮТ ПРОЦИШИН, ТМ БОРИСОВА
Вісник ХНУ, 130-134, 2020
362020
Медіа-план як складовий елемент маркетингового плану
Ю Меленчук
Галицький економічний вісник, 251-255, 2013
262013
Креативність у маркетингу–найбільш затребуваний soft skill сьогодення
ЮТ Процишин
Вісник Хмельницького національного університету, 66-72, 2022
192022
Управління маркетингом та заходи для зменшення сприйманого ризику в бізнесі: аналіз взаємозв’язку
ТМ Борисова, ЮТ Процишин, ЛР Галько
Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки, 322, 2023
172023
Застосування економіко-математичних моделей в маркетинговому плануванні підприємств
ЮТ Меленчук
Молодий вчений, 8-11, 2015
172015
ЩО ТАКЕ EVENT-MARKETING І НАВІЩО ВІН ПОТРІБЕН
ЮТ Меленчук
Тернопільський національний технічний університет ім. І.Пулюя, 2018
162018
Маркетингове дослідження потреб жінок та дівчат–внутрішньо переміщених осіб
Т Борисова, Ю Процишин
Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного …, 2023
152023
Сучасний стан та тенденції розвитку машинобудівної галузі України
Ю Меленчук
Галицький економічний вісник, 28-34, 2014
102014
Студії креативного маркетингу: електронний навч. посібник
С Хрупович, Ю Процишин
Тернопіль: Західноукраїнський національний університет, 2021
82021
Формування ефективної системи маркетингового планування на підприємстві
ЮТ Меленчук
Тернопіль: ТНТУ, 2015
82015
Сучасний стан та проблеми розвитку електротехнічної промисловості
ЮТ Меленчук
Молодий вчений, 184-187, 2015
82015
Методика написання маркетингового плану для підприємств
ЗФ Бриндзя, ЮТ МЕЛЕНЧУК
Менеджмент і маркетинг, 27, 2012
82012
Структура маркетингового плана и его расчет
ЮТ Меленчук
Экономика и финансы (Украина), 28-32, 2014
52014
МАРКЕТИНГОВИЙ ПЛАН-РЕАЛІЗАТОР ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГУ
ЮТ Меленчук
ББК 65 Е45, 120, 2012
52012
Маркетинг
Н Іванечко, Т Борисова, Ю Процишин, Р Окрепкий, В Дудар, ...
32021
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20