Підписатись
Юлія Процишин (Меленчук)
Юлія Процишин (Меленчук)
Західноукраїнський національний університет, West Ukrainian National University
Підтверджена електронна адреса в wunu.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Теоретико-методичні підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємств
ЮТ Меленчук
Технологический аудит и резервы производства 1 (6 (21)), 18-21, 2015
852015
Цифрові технології в роздрібній торгівлі: зарубіжний та Український досвід
НР Іванечко, ЮТ Процишин, ТВ Никитишин
Food Industry Economics 12 (1), 2020
632020
Ефективність використання E-мail маркетингу.«
ЮТ Процишин
ΛΌГOΣ. Мистецтво наукової думки, 13-15, 2019
472019
Наявність брендбуку–одна з обов'язкових умов створення сильної корпоративної культури
Ю Процишин
Молодий вчений, 142-145, 2019
452019
ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ: EMAIL-РОЗСИЛКА В ОСВІТНІЙ СФЕРІ
НР Процишин Ю.Т., Іванечко
СИСТЕМНОГО ПІДХОДУ В ЕКОНОМІЦІ, 134, 2020
44*2020
ДОСЛІДЖЕННЯ ВЕКТОРІВ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ В СФЕРІ МІСЬКОГО ГРОМАДСЬКОГО ТРАНСПОРТУ
ЮТ ПРОЦИШИН, ТМ БОРИСОВА
Вісник ХНУ, 130-134, 2020
402020
Управління маркетингом та заходи для зменшення сприйманого ризику в бізнесі: аналіз взаємозв’язку
ТМ Борисова, ЮТ Процишин, ЛР Галько
Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки, 322, 2023
372023
Креативність у маркетингу–найбільш затребуваний soft skill сьогодення
Ю ПРОЦИШИН
Herald of Khmelnytskyi National University. Economic sciences 304 (2 (2)), 66-72, 2022
362022
Маркетингове дослідження потреб жінок та дівчат–внутрішньо переміщених осіб
Т Борисова, Ю Процишин
Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного …, 2023
282023
МАРКЕТИНГ Навчальний посібник
ЛМ Іваненко, ОЮ Боєнко
Вінниця: ДонНУ імені Василя Стуса, 2022
28*2022
Медіа-план як складовий елемент маркетингового плану
Ю Меленчук
Галицький економічний вісник, 251-255, 2013
272013
Термінологія з маркетингу соціальних мереж (SMM)
ЮТ Процишин
162023
ЩО ТАКЕ EVENT-MARKETING І НАВІЩО ВІН ПОТРІБЕН
ЮТ Меленчук
Тернопільський національний технічний університет ім. І.Пулюя, 2018
162018
Застосування економіко-математичних моделей в маркетинговому плануванні підприємств
ЮТ Меленчук
Молодий вчений, 8-11, 2015
162015
Студії креативного маркетингу: електронний навч. посібник
С Хрупович, Ю Процишин
Тернопіль: Західноукраїнський національний університет, 2021
132021
Сучасний стан та тенденції розвитку машинобудівної галузі України
Ю Меленчук
Галицький економічний вісник, 28-34, 2014
112014
Формування ефективної системи маркетингового планування на підприємстві
ЮТ Меленчук
Тернопіль: ТНТУ, 2015
102015
Методика написання маркетингового плану для підприємств
ЗФ Бриндзя, ЮТ МЕЛЕНЧУК
Менеджмент і маркетинг, 27, 2012
102012
Сучасний стан та проблеми розвитку електротехнічної промисловості
ЮТ Меленчук
Молодий вчений, 184-187, 2015
92015
Стратегічний маркетинг: електронний навчальний посібник для студентів спеціальності 075 МАРКЕТИНГ, ступеня вищої освіти магістр
ЮТ Процишин
Режим доступу: http://dspace. wunu. edu. ua/handle/316497/45457, 2022
82022
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20