Педагогічне прогнозування розвитку загальної середньої освіти КВ Гораш, ЛА Онищук, АД Цимбалару, ОВ Мушка, ОО Прохоренко, ... КОНВІ ПРІНТ, 2019 | 1 | 2019 |
Прогнозування розвитку загальної середньої освіти: теорія і методологія КВ Гораш, ЛА Онищук, ОВ Мушка, АД Цимбалару, ІО Климчук, ... КОНВІ ПРІНТ, 2019 | 1 | 2019 |
Орієнтовні вимоги до оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи: методичний коментар ПН Цимбалару А. Початкова школа 12, 12-16, 2017 | 1 | 2017 |
Вимоги до розгортання навчального матеріалу у посібниках нового покоління для учнів 1-2 класів П Н. Сучасні психологічні вимоги до підручника для Нової української школи …, 2023 | | 2023 |
Грані академічної свободи вчителя в системі контролю й оцінювання результатів навчання учнів ПН Є. Яка вона, якісна освіта? : збірник тез учасників Всеукраїнського челенджу, 71-77, 2023 | | 2023 |
Філософський аспект оцінювання результатів навчання здобувачів освіти ПН Є. Актуальні проблеми психології навчання в сучасній соціокультурній ситуації …, 2022 | | 2022 |
Формувальний потенціал діагностувальних робіт для тематичного оцінювання результатів навчання учнів 2-4 класів ПН Є. Психологічні виміри особистісної взаємодії суб’єктів освітнього простору в …, 2022 | | 2022 |
Оцінювання результатів навчання здобувачів початкової освіти в освітньому проєкті «Світ чекає крилатих» ПН Цимбалару Анжеліка, Кондратова Вікторія Розвиток професійної компетентності педагогічних працівників в умовах …, 2022 | | 2022 |
Діяльнісний складник підручників для 1-4 класів Нової української школи ПН Є. Психологічні виміри особистісної взаємодії cуб’єктів освітнього простору …, 2021 | | 2021 |
Актуальність вальдорфської педагогіки для впровадження формувального оцінювання результатів навчання здобувачів початкової і базової освіти в Новій українській школі П Наталія Неперервність та наступність між початковою і базовою загальною середньою …, 2021 | | 2021 |
Навчальне завдання як засіб формування контрольно-оцінювальних умінь в учнів початкової школи ПН Є. Сучасні психологічні вимоги до підручника для Нової української школи …, 2021 | | 2021 |
Вербальне оцінювання як засіб самоорганізації учнів 1-2 класів у навчальній діяльності ПН Є. Оцінювання досягнень здобувачів загальної середньої освіти: сучасні виклики …, 2020 | | 2020 |
Вчимося обирати шкільний підручник П Наталія Початкова школа 2, 3-9, 2020 | | 2020 |
Школа експертів підручників: перспективи становлення П Н. Проблеми сучасного підручника: зб. наук. праць 22, 201-212, 2019 | | 2019 |
Підручник як засіб формування контрольно-оцінних умінь учнів 1 класів в українській і польській школі П Наталія Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта – 2018: трансформації та …, 2018 | | 2018 |
Підготовка вчителя початкової школи як конкурентоспроможного фахівця в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа»: виклики сьогодення і шляхи вирішення П Наталія Розвиток конкурентоспроможної особистості у межах сучасної освіти: реалії та …, 2018 | | 2018 |
Застосування діяльнісного підходу в системі внутрішньошкільної методичної роботи НЄ Пархоменко Педагогічна думка, 2018 | | 2018 |
Соціальний контекст модернізації системи оцінювання в процесі реформування шкільної освіти НЄ Пархоменко І Міжнародна науково-практична конференція "Педагогічна компаравістика і …, 2017 | | 2017 |
Оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи в Україні і Фінляндії НЄ Пархоменко І Міжнародна наукова конференція "Україна – ЄС: крос-культурні порівняння в …, 2017 | | 2017 |
Вербальная оценка как мотиватор личностного развития первоклассников НЕ Пархоменко Национальный образовательный портал. Беларусь., 2017 | | 2017 |