Подписаться
Пархоменко Наталія Євгенівна
Пархоменко Наталія Євгенівна
начальник відділу наукового та навчально-методичного забезпечення змісту дошкільної та початкової
Подтвержден адрес электронной почты в домене imzo.gov.ua
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Педагогічне прогнозування розвитку загальної середньої освіти
КВ Гораш, ЛА Онищук, АД Цимбалару, ОВ Мушка, ОО Прохоренко, ...
КОНВІ ПРІНТ, 2019
12019
Прогнозування розвитку загальної середньої освіти: теорія і методологія
КВ Гораш, ЛА Онищук, ОВ Мушка, АД Цимбалару, ІО Климчук, ...
КОНВІ ПРІНТ, 2019
12019
Орієнтовні вимоги до оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи: методичний коментар
ПН Цимбалару А.
Початкова школа 12, 12-16, 2017
12017
Вимоги до розгортання навчального матеріалу у посібниках нового покоління для учнів 1-2 класів
П Н.
Сучасні психологічні вимоги до підручника для Нової української школи …, 2023
2023
Грані академічної свободи вчителя в системі контролю й оцінювання результатів навчання учнів
ПН Є.
Яка вона, якісна освіта? : збірник тез учасників Всеукраїнського челенджу, 71-77, 2023
2023
Філософський аспект оцінювання результатів навчання здобувачів освіти
ПН Є.
Актуальні проблеми психології навчання в сучасній соціокультурній ситуації …, 2022
2022
Формувальний потенціал діагностувальних робіт для тематичного оцінювання результатів навчання учнів 2-4 класів
ПН Є.
Психологічні виміри особистісної взаємодії суб’єктів освітнього простору в …, 2022
2022
Оцінювання результатів навчання здобувачів початкової освіти в освітньому проєкті «Світ чекає крилатих»
ПН Цимбалару Анжеліка, Кондратова Вікторія
Розвиток професійної компетентності педагогічних працівників в умовах …, 2022
2022
Діяльнісний складник підручників для 1-4 класів Нової української школи
ПН Є.
Психологічні виміри особистісної взаємодії cуб’єктів освітнього простору …, 2021
2021
Актуальність вальдорфської педагогіки для впровадження формувального оцінювання результатів навчання здобувачів початкової і базової освіти в Новій українській школі
П Наталія
Неперервність та наступність між початковою і базовою загальною середньою …, 2021
2021
Навчальне завдання як засіб формування контрольно-оцінювальних умінь в учнів початкової школи
ПН Є.
Сучасні психологічні вимоги до підручника для Нової української школи …, 2021
2021
Вербальне оцінювання як засіб самоорганізації учнів 1-2 класів у навчальній діяльності
ПН Є.
Оцінювання досягнень здобувачів загальної середньої освіти: сучасні виклики …, 2020
2020
Вчимося обирати шкільний підручник
П Наталія
Початкова школа 2, 3-9, 2020
2020
Школа експертів підручників: перспективи становлення
П Н.
Проблеми сучасного підручника: зб. наук. праць 22, 201-212, 2019
2019
Підручник як засіб формування контрольно-оцінних умінь учнів 1 класів в українській і польській школі
П Наталія
Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта – 2018: трансформації та …, 2018
2018
Підготовка вчителя початкової школи як конкурентоспроможного фахівця в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа»: виклики сьогодення і шляхи вирішення
П Наталія
Розвиток конкурентоспроможної особистості у межах сучасної освіти: реалії та …, 2018
2018
Застосування діяльнісного підходу в системі внутрішньошкільної методичної роботи
НЄ Пархоменко
Педагогічна думка, 2018
2018
Соціальний контекст модернізації системи оцінювання в процесі реформування шкільної освіти
НЄ Пархоменко
І Міжнародна науково-практична конференція "Педагогічна компаравістика і …, 2017
2017
Оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи в Україні і Фінляндії
НЄ Пархоменко
І Міжнародна наукова конференція "Україна – ЄС: крос-культурні порівняння в …, 2017
2017
Вербальная оценка как мотиватор личностного развития первоклассников
НЕ Пархоменко
Национальный образовательный портал. Беларусь., 2017
2017
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20