Підписатись
Пархоменко Наталія Євгенівна
Пархоменко Наталія Євгенівна
начальник відділу наукового та навчально-методичного забезпечення змісту дошкільної та початкової
Підтверджена електронна адреса в imzo.gov.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Педагогічне прогнозування розвитку загальної середньої освіти
КВ Гораш, ЛА Онищук, АД Цимбалару, ОВ Мушка, ОО Прохоренко, ...
КОНВІ ПРІНТ, 2019
12019
Прогнозування розвитку загальної середньої освіти: теорія і методологія
КВ Гораш, ЛА Онищук, ОВ Мушка, АД Цимбалару, ІО Климчук, ...
КОНВІ ПРІНТ, 2019
12019
Орієнтовні вимоги до оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи: методичний коментар
ПН Цимбалару А.
Початкова школа 12, 12-16, 2017
12017
Вимоги до розгортання навчального матеріалу у посібниках нового покоління для учнів 1-2 класів
П Н.
Сучасні психологічні вимоги до підручника для Нової української школи …, 2023
2023
Грані академічної свободи вчителя в системі контролю й оцінювання результатів навчання учнів
ПН Є.
Яка вона, якісна освіта? : збірник тез учасників Всеукраїнського челенджу, 71-77, 2023
2023
Філософський аспект оцінювання результатів навчання здобувачів освіти
ПН Є.
Актуальні проблеми психології навчання в сучасній соціокультурній ситуації …, 2022
2022
Формувальний потенціал діагностувальних робіт для тематичного оцінювання результатів навчання учнів 2-4 класів
ПН Є.
Психологічні виміри особистісної взаємодії суб’єктів освітнього простору в …, 2022
2022
Оцінювання результатів навчання здобувачів початкової освіти в освітньому проєкті «Світ чекає крилатих»
ПН Цимбалару Анжеліка, Кондратова Вікторія
Розвиток професійної компетентності педагогічних працівників в умовах …, 2022
2022
Діяльнісний складник підручників для 1-4 класів Нової української школи
ПН Є.
Психологічні виміри особистісної взаємодії cуб’єктів освітнього простору …, 2021
2021
Актуальність вальдорфської педагогіки для впровадження формувального оцінювання результатів навчання здобувачів початкової і базової освіти в Новій українській школі
П Наталія
Неперервність та наступність між початковою і базовою загальною середньою …, 2021
2021
Навчальне завдання як засіб формування контрольно-оцінювальних умінь в учнів початкової школи
ПН Є.
Сучасні психологічні вимоги до підручника для Нової української школи …, 2021
2021
Вербальне оцінювання як засіб самоорганізації учнів 1-2 класів у навчальній діяльності
ПН Є.
Оцінювання досягнень здобувачів загальної середньої освіти: сучасні виклики …, 2020
2020
Вчимося обирати шкільний підручник
П Наталія
Початкова школа 2, 3-9, 2020
2020
Школа експертів підручників: перспективи становлення
П Н.
Проблеми сучасного підручника: зб. наук. праць 22, 201-212, 2019
2019
Підручник як засіб формування контрольно-оцінних умінь учнів 1 класів в українській і польській школі
П Наталія
Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта – 2018: трансформації та …, 2018
2018
Підготовка вчителя початкової школи як конкурентоспроможного фахівця в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа»: виклики сьогодення і шляхи вирішення
П Наталія
Розвиток конкурентоспроможної особистості у межах сучасної освіти: реалії та …, 2018
2018
Застосування діяльнісного підходу в системі внутрішньошкільної методичної роботи
НЄ Пархоменко
Педагогічна думка, 2018
2018
Соціальний контекст модернізації системи оцінювання в процесі реформування шкільної освіти
НЄ Пархоменко
І Міжнародна науково-практична конференція "Педагогічна компаравістика і …, 2017
2017
Оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи в Україні і Фінляндії
НЄ Пархоменко
І Міжнародна наукова конференція "Україна – ЄС: крос-культурні порівняння в …, 2017
2017
Вербальная оценка как мотиватор личностного развития первоклассников
НЕ Пархоменко
Национальный образовательный портал. Беларусь., 2017
2017
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20