Follow
Алла Михайлівна Гаврилюк
Алла Михайлівна Гаврилюк
Інститут вищої освіти Національної академії педагогічних наук України
Verified email at knukim.edu.ua - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Державне регулювання комунікаційного забезпечення туристичної індустрії в Україні
АМ Гаврилюк
Національна академія державного управління при Президентові України.–Київ …, 2011
312011
Тайм-менеджмент як складова успішної комунікативної взаємодії в індустрії туризму України
АМ Гаврилюк, ХВ Плецан
Ефективна економіка, 2016
202016
Державний маркетинг створення та промоції туристичного бренда України [Електронний ресурс]
АМ Гаврилюк
Державне управління: удосконалення та розвиток. – Режим доступу: http://www …, 2013
172013
Державна політика у сфері туризму в Україні: соціогуманітарний вимір : монографія
АМ Гаврилюк
132020
Сучасний розвиток українського етнотуризму: зміна парадигми
А Гаврилюк
Науковий вісник Чернівецького університету. Філософія, 56-61, 2013
132013
Туристично-інформаційні центри як чинники державного регулювання туристичної галузі
А Гаврилюк
Вісник Національної академії державного управління при Президентові України …, 2009
132009
Про ціннісні засади маркетингового конструкту" образ—імідж—бренд—репутація території" як пріоритету державної політики в сфері туризму в Україні
АМ Гаврилюк
Інвестиції: практика та досвід, 76-83, 2019
102019
Природа резонансного лідерства та якісні ознаки сучасного лідера-управлінця [Електронний ресурс]
АМ Гаврилюк
Режим доступу: www. academy. gov. ua/ej6/txts/07gamslu. htm, 0
9
Academic Integrity in Higher Educational Institutions in Times of the Covid-19 Pandemic: World Experience and Ukrainian Realities
Y Duliba, O Petroye, P Pletsan, A Havryliuk, V Antonenko, O Antonova
Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala 14 (4), 2022
82022
Міжнародний досвід розвитку туризму в умовах війни та поствоєнний період
АМ Гаврилюк
Гостинність, сервіс, туризм: досвід, проблеми, інновації, 105-107, 2022
72022
Scientific and educational tourism cluster of education and popularization of the intangible cultural heritage in Ukraine
A Havryliuk
The scientific heritage 5, 49-51, 2019
72019
Сувенірний брендинг в Україні як маркетинговий інструмент етнотуристичної промоції території [Електронний ресурс]
АМ Гаврилюк
Державне управління: удосконалення і розвиток, 2015
72015
Creative Principles of Cultural Tourism Development in Ukraine
K Pletsan, V Antonenko, A Havryliuk, A Motsa, T Izhak
WSEAS Transactions on Environment and Development 18, 1085-1093, 2022
62022
Програмно-цільовий підхід до реалізації державної регіональної політики в сфері туризму в Україні: соціогуманітарний контекст
АМ Гаврилюк
ВЧЕНІ ЗАПИСКИ Таврійського національного університету імені В.І …, 2019
62019
Державно-приватне партнерство у туризмі: маркетингові засади
АМ Гаврилюк
Сучасна регіональна політика: освіта, наука, практика.–Одеса 2, 19-21, 2011
62011
Атрактивність нематеріальної культурної спадщини України: туризмознавчий аспект
A Нavryliuk
Вісник Київського національного університету культури і мистецтв. Серія …, 2018
52018
Теоретико-методологічні аспекти обґрунтування феномену туризму як соціального інституту держави
АМ Гаврилюк
Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І …, 2018
52018
Інформаційна складова туристичної галузі як чинник демократизації українського суспільства
АМ Гаврилюк
5*2009
Соціогуманітарні засади формування та реалізації державної політики у сфері туризму в Україні : автореферат на здобуття наукового ступеня доктора наук з державного управління …
АМ Гаврилюк
ПрАТ "ВНЗ "Міжрегіональна академія управління персоналом", 2021
4*2021
Соціогуманітарні засади публічно-приватного партнерства в сфері туризму в Україні
АМ Гаврилюк
Державне управління: удосконалення та розвиток, 2020
42020
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20