Подписаться
Кононов Александр Иванович, А Кононов,  АИ Кононов,О. Кононов, А. Kononov, А. И Кононов, ОІ Кононов
Кононов Александр Иванович, А Кононов, АИ Кононов,О. Кононов, А. Kononov, А. И Кононов, ОІ Кононов
Українська інженерно-педагогічна академія
Нет подтвержденного адреса электронной почты
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Сущность понятия «Управление стоимостью предприятия»
АИ Кононов
Экономика транспортного комплекса, 69-75, 2011
32011
Вплив інтелектуального маркетингового капіталу на комплексну вартість промислових підприємств
ВІ Чобіток, ОІ Кононов
Бізнес Інформ, 278-284, 2023
22023
Формування стратегії управління промисловими підприємствами на основі комплексної вартості
ОI Кононов
Problemy Ekonomiky, 171-176, 2022
22022
Составляющие интеллектуального маркетингового капитала
АИ Кононов
Экономика транспортного комплекса, 60-70, 2019
22019
Агрегування даних для розрахунку інтегральної оцінки об’єкту дослідження
ОІ Кононов
Українська інженерно-педагогічна академія, 2023
12023
Алгоритм формування інтегральної оцінки економічної результативності промислових підприємств; Algorithm for the formation of an integral assessment of the economic performance …
ОІ Кононов
Економічний вісник Дніпровської політехніки; Экономический вестник …, 2022
12022
Вплив VUCA та маркетингу довіри на капіталізацію компаній в умовах діджиталізації
ОІ Кононов
Українська інженерно-педагогічна академія, 2022
12022
Аргументи щодо впливу маркетингу довіри на капіталізацію компаній
ОІ Кононов
Українська інженерно-педагогічна академія, 2022
12022
Система управления стоимостью предприятия
АИ Кононов
Экономика транспортного комплекса, 49a-59, 2012
12012
Механізм формування комплексної вартості підприємств в умовах VUCA: науково-практичні аспекти
ОІ Кононов
Збірник наукових праць:«Вчені записки, 2, 2023
2023
ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ ІНСТРУМЕНТІВ КРАУД-МАРКЕТИНГУ
ОІ Кононов, ВМ Клименко
Українська інженерно-педагогічна академія, 2023
2023
Каналы Digital-маркетинга и их эффективность
КА И
Харків : ХТЕІ КНТЕУ, 2016., 2016
2016
Роль маркетингової стратегії підприємства при виході на міжнародний ринок
ТВ Коваленко, ОІ Кононов
Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016
2016
Концептуальні основи впливу маркетингу взаємодії на капіталізацію підприємства. Маркетинг взаємодії : монографія / під заг. ред. Н. В. Попової, А. В. Катаєва
КО І
Харків. торг.-екон. ін-т Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. – Харків : ФОП А. М …, 2016
2016
Promo-технологии в product placement
КА И
Харків : КНТЕУ, ХТЕІ КНТЕУ, 2015, 2015
2015
Преймущества продакт плейсмент перед традиционной рекламой
КА І
Київський національний торговельно-економічний університет. – К. : КНТЕУ, 2014
2014
Преймущества продакт плейсмент перед традиционной рекламой
КА І
Київський національний торговельно-економічний університет. – К. : КНТЕУ, 2014
2014
Особенности экономического анализа фармацевтических организаций при принятии управленческих решений
ИА Кононов, ІА Кононов, АИ Кононов, АІ Кононов, КБ Миквабия, ...
НФаУ, 2014
2014
Обоснование объекта при управлении стоимостью предприятия
ВГ Шинкаренко, АИ Кононов
Экономика транспортного комплекса, 7-14, 2013
2013
Комплексная оценка стоимости автотранспортного предприятия
ВГ Шинкаренко, АИ Кононов
Харків: ХНТУСГ, 2012
2012
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20