Підписатись
Кононов Александр Иванович, А Кононов,  АИ Кононов,О. Кононов, А. Kononov, А. И Кононов, ОІ Кононов
Кононов Александр Иванович, А Кононов, АИ Кононов,О. Кононов, А. Kononov, А. И Кононов, ОІ Кононов
Українська інженерно-педагогічна академія
Немає підтвердженої електронної адреси
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Сущность понятия «Управление стоимостью предприятия»
АИ Кононов
Экономика транспортного комплекса, 69-75, 2011
32011
Вплив інтелектуального маркетингового капіталу на комплексну вартість промислових підприємств
ВІ Чобіток, ОІ Кононов
Бізнес Інформ, 278-284, 2023
22023
Формування стратегії управління промисловими підприємствами на основі комплексної вартості
ОI Кононов
Problemy Ekonomiky, 171-176, 2022
22022
Составляющие интеллектуального маркетингового капитала
АИ Кононов
Экономика транспортного комплекса, 60-70, 2019
22019
Агрегування даних для розрахунку інтегральної оцінки об’єкту дослідження
ОІ Кононов
Українська інженерно-педагогічна академія, 2023
12023
Алгоритм формування інтегральної оцінки економічної результативності промислових підприємств; Algorithm for the formation of an integral assessment of the economic performance …
ОІ Кононов
Економічний вісник Дніпровської політехніки; Экономический вестник …, 2022
12022
Вплив VUCA та маркетингу довіри на капіталізацію компаній в умовах діджиталізації
ОІ Кононов
Українська інженерно-педагогічна академія, 2022
12022
Аргументи щодо впливу маркетингу довіри на капіталізацію компаній
ОІ Кононов
Українська інженерно-педагогічна академія, 2022
12022
Система управления стоимостью предприятия
АИ Кононов
Экономика транспортного комплекса, 49a-59, 2012
12012
ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ ІНСТРУМЕНТІВ КРАУД-МАРКЕТИНГУ
ОІ Кононов, ВМ Клименко
Українська інженерно-педагогічна академія, 2023
2023
Каналы Digital-маркетинга и их эффективность
КА И
Харків : ХТЕІ КНТЕУ, 2016., 2016
2016
Концептуальні основи впливу маркетингу взаємодії на капіталізацію підприємства. Маркетинг взаємодії : монографія / під заг. ред. Н. В. Попової, А. В. Катаєва
КО І
Харків. торг.-екон. ін-т Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. – Харків : ФОП А. М …, 2016
2016
Promo-технологии в product placement
КА И
Харків : КНТЕУ, ХТЕІ КНТЕУ, 2015, 2015
2015
Преймущества продакт плейсмент перед традиционной рекламой
КА І
Київський національний торговельно-економічний університет. – К. : КНТЕУ, 2014
2014
Преймущества продакт плейсмент перед традиционной рекламой
КА І
Київський національний торговельно-економічний університет. – К. : КНТЕУ, 2014
2014
Особенности экономического анализа фармацевтических организаций при принятии управленческих решений
ИА Кононов, ІА Кононов, АИ Кононов, АІ Кононов, КБ Миквабия, ...
НФаУ, 2014
2014
Обоснование объекта при управлении стоимостью предприятия
ВГ Шинкаренко, АИ Кононов
Экономика транспортного комплекса, 7-14, 2013
2013
Комплексная оценка стоимости автотранспортного предприятия
ВГ Шинкаренко, АИ Кононов
Харків: ХНТУСГ, 2012
2012
Совершенствование методов принятия управленческих решений по оценке стоимости предприятия
ИА Кононов, АИ Кононов
Бизнес Информ, 195-197, 2012
2012
Класифікація факторів при прийнятті рішень під час управління підприємствами автотранспортної галузі
ДВ Карамишев, ІО Кононов, ОІ Кононов, СО Бриксін
Теорія та практика державного управління, 199-207, 2010
2010
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20