Вальдорфская педагогика: теоретико-методологические аспекты ЕН Ионова Харьков: Бизнес-Информ, 1997 | 144 | 1997 |
Здоров’язбереження особистості як психолого-педагогічна проблема ОМ Іонова, ЮС Лукьянова Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і …, 2009 | 89 | 2009 |
Mathematical basis for the integral development of strength, speed and endurance in sports with complex manifestation of physical qualities Z Kozina, O Repko, O Ionova, Y Boychuk, K V Journal of Physical Education and Sport 16 (1), 70-76, 2016 | 70 | 2016 |
Influence of personal characteristics of pupils and students on the effectiveness of the relationship to the specific physical activities A BLIZNEVSKY, M KUDRYAVTSEV, V KUZMIN, I TOLSTOPYATOV, ... Journal of Physical Education and Sport 16 (2), 424-432, 2016 | 57 | 2016 |
Науково-педагогічні основи навчально-виховного процесу в сучасній школі за ідеями вальдорфської педагогіки ОМ Іонова ГС Сковороди. Харків, 2000 | 52 | 2000 |
Personality oriented system of strengthening of students' physical, psychic and social-moral health MD Kudryavtsev, YA Kopylov, VA Kuzmin, OM Ionova, TS Yermakova Харківський національний педагогічний університет імені ГС Сковороди, 2016 | 50 | 2016 |
Formation of professionally important qualities of students with weakened motor fitness using a health related and sport-oriented training program VA Kuzmin, YA Kopylov, MD Kudryavtsev, IA Tolstopyatov, GY Galimov, ... | 44 | 2016 |
The formation of person’s health: experience of Waldorf school OM Ionova Pedagogics, psychology, medical-biological problems of physical training and …, 2013 | 40 | 2013 |
Системний та синергетичний підходи у педагогічних дослідженнях: навчальний посібник ОМ Іонова Харків: ХНПУ імені ГС Сковороди 50, 2011 | 39 | 2011 |
Сучасні підходи до розуміння поняття “педагогічні умови” ІГ Глухов, ТА Шмоніна Збірник наукових праць «Педагогічні науки» 1 (59), 65-69, 2011 | 35 | 2011 |
Моделювання діяльності фахівця ОС Пономарьов, НВ Середа, МК Чеботарьов НТУ" ХПІ", 2015 | 31 | 2015 |
Системний та синергетичний підходи ОМ Іонова Наукові підходи до педагогічних досліджень, 22-80, 2012 | 30 | 2012 |
Проблема формування здорового способу життя старшокласників у вітчизняній педагогіці (друга половина ХХ століття) ОМ Іонова, ВП Шпак | 30 | 2010 |
Salutogenetic approach to professional training of future teachers OM Ionova Pedagogics, psychology, medical-biological problems of physical training and …, 2015 | 19 | 2015 |
Теоретичні питання підготовки майбутніх учителів до застосування інтегрованих форм організації навчального процесу початкової школи ОМ Іонова, НМ Сінопальнікова Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля. Серія …, 2014 | 19 | 2014 |
Функції шкільної освіти і здоров’я дитини ОМ Іонова, ВІ Кузнєцова Валеологія: сучасний стан, напрямки та перспективи розвитку: Матеріали ІІІ …, 2005 | 19 | 2005 |
Співзвучність педагогічних поглядів Р. Штайнера і В. Сухомлинського ОМ Іонова Педагогіка і психологія: зб. наук. пр.–Х.: ХДПУ, 29-38, 2004 | 14 | 2004 |
Дитина в сучасному суспільстві (вальдорфська педагогіка як “екологія дитинства”) ОМ Іонова Педагогіка і психологія (Київ), 86-92, 1999 | 14 | 1999 |
Aktualni tsinnosti suchasnoi yevropeiskoi osvity [Current values of modern European education] ST Zolotukhina, OM Ionova, SY Luparenko Pedagogy of creative personality formation in higher and secondary schools …, 2021 | 13 | 2021 |
Зміст вальдорфської освіти—засіб розвитку особистості учня ОМ Іонова Рідна школа, 37-40, 1999 | 13 | 1999 |