Підписатись
Андрій Харенко
Андрій Харенко
доцент кафедри маркетингу, Уманський національний університет
Підтверджена електронна адреса в udau.edu.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Ефективність функціонування та перспективи розвитку сільськогосподарських підприємств на регіональному рівні: монографія
АФ Бурик, АО Харенко
Умань: СПД Сочінський, 2009
232009
Особливості формування витрат на виробництво органічної продукції рослинництва
АП Бурляй, ОЛ Бурляй, АО Харенко
Економічний часопис-ХХІ, 29-32, 2015
152015
Інноваційні форми комунікаційної діяльності в маркетингу
ВА Лементовська, АО Харенко
Інвестиції: практика та досвід, 59-63, 2020
142020
Сучасний стан розвитку садівництва в Україні
ОЛ Бурляй, АП Бурляй, АО Харенко
Збірник наукових праць Уманського національного університету садівництва …, 2013
112013
Suchasnyi stan rozvytku sadivnytstva v Ukraini [The current state of horticulture development in Ukraine]
OL Burliai, AP Burliai, AO Kharenko
Zbirnyk naukovykh prats Umanskoho natsionalnoho universytetu sadivnytstva 82 …, 2013
72013
Збут продукції рослинництва сільськогосподарськими підприємствами
АО Харенко, ОЛ Бурляй, ТІ Бортник
Актуальні проблеми економіки, 213-225, 2015
62015
Моніторинг напрямів підвищення енергетичної безпеки сільського господарства України
АО Харенко, ОЛ Бурляй
Дніпропетровськ: ДНУ, 2011
62011
Маркетинг: навч. посіб. для студ. ВНЗ/Уманський держ. аграрний ун-т
ТІ Бортник, ВІ Рибчак, АО Харенко
Умань:[УВПП], 2008
62008
Шляхи підвищення ефективності виробництва продукції тваринництва
АО Харенко, ВВ Бобко, ІІ Чернега
Вісник ХНАУ. Серія: Економічні науки, 163-173, 2013
52013
Маркетингові дослідження потенціалу виробництва ріпаку в контексті продовольчої безпеки регіону
ОЛ Бурляй, АО Харенко
Вісник Сумського НАУ:[зб. наук. праць].–Суми, 93-101, 2010
52010
Ефективнiсть функцiонування та перспективи розвитку сiльськогосподарських пiдприємств на регiональному рiвнi: монографiя
АФ Бурик, АО Харенко
52009
Husbandry product distribution by agricultural enterprises
AO Kharenko, MA Korotieiev, TI Bortnyk
Aktual'ni Problemy Ekonomiky= Actual Problems in Economics, 185, 2016
42016
Комплекс маркетингу сільськогосподарських підприємств
АО Харенко, ЮА Цимбалюк
Збірник наукових праць Уманського національного університету садівництва …, 2016
42016
Канали реалізації плодоовочевої продукції сільськогосподарськими підприємствами
АО Харенко
URL: http://lib. udau. edu. ua/handle/123456789/960 (дата звернення: 20.03 …, 2014
42014
ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИРОБНИЦТВА М ЯСА ВРХ ТА НАПРЯМИ ЇЇ ПІДВИЩЕННЯ В СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВАХ
АО Харенко, ОЛ Бурляй
Умань, 2011
42011
Адаптація маркетингової стратегії підприємств сільськогосподарського машинобудування до умов внутрішнього і міжнародного ринків
ОГ Пенькова, АО Харенко, ЄМ Кулішенко
Харків: ХНАУ, 2021
32021
Напрями вдосконалення маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств
АО Харенко, ВА Лементовська
Вісник ХНАУ. Серія: Економічні науки, 176-186, 2017
32017
Peculiarities of input cost formation of organic crop production
A Burlyay, A Burlyay, A Kharenko
Economic Annals-XXI, 3 4 (2), 29-32, 2015
32015
Suchasnyy stan rozvytku sadivnytstva v Ukrayini [Modern state of orchard development in Ukraine]
OL Burlyay, AP Burlyay, AO Kharenko
Bulletin of Uman National University of Horticulture, 249-259, 2013
32013
Канали реалізації сільськогосподарської продукції аграрними товаровиробниками
АО Харенко
Умань: Вид-во УНУС, 2013
32013
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20