Подписаться
Крупський, Олександр Петрович / Крупский, АП / Krupskyi, OP
Крупський, Олександр Петрович / Крупский, АП / Krupskyi, OP
ДНУ ім. О.Гончара, факультет економіки, Oles Honchar Dnipro National University
Подтвержден адрес электронной почты в домене dnu.dp.ua
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Issues of shaping the students’ professional and terminological competence in science area of expertise in the sustainable development era
O Lavrentieva, V Pererva, O Krupskуi, I Britchenko, S Shabanov
E3S Web of Conferences 166, 2020
40*2020
Key sources when formulating competitive advantages for hotel chains
OP Krupskyi, O Dzhusov, N Meshko, I Britchenko, A Prytykin
Tourism: An International Interdisciplinary Journal 67 (1), 34-46, 2019
34*2019
Methodology of using mobile apps with augmented reality in students' vocational preparation process for transport industry
OO Lavrentieva, IO Arkhypov, OP Krupskyi, DO Velykodnyi, SV Filatov
312020
Динамические способности: Сравнение методов измерения на примере малых и средних предприятий Украины
Y Bogodistov, O Krupskyy, S Sardak
Економічний Простір 110, 139-161, 2016
31*2016
Теорія і практика організації самостійної роботи студентів вищих навчальних закладів : Монографія
СО Семеріков, ВМ Соловйов, ОС Білоус, ВІ Бурак, ОП Крупський, ...
Кол. авторів / ред. проф. О. А. Коновала. – Кривий Ріг : Книжкове …, 2012
29*2012
Gendering dynamic capabilities in micro firms
Y Bogodistov, A Presse, OP Krupskyi, S Sardak
RAE-Revista de Administração de Empresas 57 (3), 273-282, 2017
282017
Tourism Risk: Crisis and Recovery Management
M Valeri
Emerald Group Publishing, 2022
242022
Organizational Culture and Image As a Factor in the Competitiveness of Tourism and Hotel Enterprises
TV Grynko, OP Krupskyi, IV Timar
National Economic Reform: experience of Poland and prospects for Ukraine …, 2016
19*2016
Організаційна культура туристичного підприємства як індикатор його інноваційного потенціалу
ОП Крупський
Бізнес Інформ, 200-204, 2014
19*2014
Franchising as a tool for organizational culture formation in tourism
TV Grynko, OP Krupskyi
Actual Problems in Economics 1 (163), 145-154, 2015
18*2015
Modern Concepts of Financial and Non-Financial Motivation of Service Industries Staff
T Grynko, O Krupskyi, M Koshevyi, O Maximchuk
Journal of Advanced Research in Law and Economics 8 (4 (26)), 1100-1112, 2017
172017
Організаційна культура туристичного підприємства як фактор мотивації персоналу
OP Krupskyi
Проблеми та перспективи економіки та управління. Матеріали міжнародної …, 2013
17*2013
Концептуальні засади управління інноваційною діяльністю туристичних підприємств
ОП Крупський
Вісник Дніпропетровського університету. Серія: Менеджмент інновацій 23 (4 …, 2015
16*2015
Role of Cognitive Style of a Manager in the Development of Tourism Companies’ Dynamic Capabilities
OP Krupskyi, T Grynko
Tourism and hospitality management 24 (1), 1-21, 2018
142018
Fostering Sustainable Tourism in Global Economy
N Stukalo, N Krasnikova, O Krupskyi, V Redko
Revista ESPACIOS 39 (42), 2018
132018
Економічна культура як фактор інноваційного розвитку економіки України
ОП Крупський, ЮМ Стасюк
Всеукраїнський науково-виробничий журнал "Інноваційна економіка" 9 (35), 56-60, 2012
13*2012
Ergonomic provision of modernizing management processes of metallurgical production in Ukraine and Chin
OV Shevyakov, ОP Кrupskyi, YА Slavska
Scientific Bulletin of National Mining University 1 (157), 134-143, 2017
122017
Сучасні методи прийняття управлінських рішень та їх зв’язок з організаційною культурою туристичних підприємств України
ОП Крупський
Економічний часопис-ХХІ, 95-99, 2014
12*2014
Професійна культура майбутнього менеджера: психолого-педагогічні аспекти й чинники формування
ОП Крупський, ЄВ Намлієв
Теорія і практика професійного становлення особистості в соціокультурному …, 2014
122014
“Green” economy: from global concept to reality of local development
N Stukalo, et al.
http://doi.org/10.5281/zenodo.1294014, 2018
112018
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20