Follow
Савченко О.В. / Olena Savchenko
Савченко О.В. / Olena Savchenko
Хмельницький національний університет / Khmelnytskyi National University
Verified email at khmnu.edu.ua - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Маркетинг: навчальний посібник
СВ Ковальчук
Львів: Новий Світ–2000, 2011
49*2011
Формування цін на нову продукцію виробничо-технічного призначення : (на прикладі підприємств машинобудування) : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата …
ОВ Савченко
Хмельницький національний університет, 2009
112009
Crm-системи готельно-ресторанних підприємств та погляди на оцінку їх ефективності
ОВ Савченко
Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки, 280-282, 2017
62017
Ціноутворення на нову продукцію виробничо-технічного призначення : монографія
ОВ Савченко, ОО Орлов, ЄГ Рясних
м. Хмельницький, ХНУ, 2011
52011
Formation of an innovative model for the development of e-commerce as part of ensuring business economic security
O Alazzam, F. A. F., Tubishat, B. M. A.-R., Savchenko, O., Pitel, N., & Diuk
Business: Theory and Practice, 594–603, 2023
42023
Обґрунтування цін на нові машини та обладнання виробничо-технічного призначення
ОВ Савченко
Вісник Хмельницького національного університету 2 (6), 85-89, 2008
42008
Антизатратный подход к формированию цен на новую продукцию
Е Савченко, О Орлов, Е Рясных
Бюлетень Міжнародного Нобелівського економічного форуму, 425-427, 2008
32008
Лімітна ціна та витрати на проектування й розробку нових машин
О Савченко, Є Рясних
Вісник Хмельницького національного університету 1 (3), 78-81, 2008
3*2008
Эффективность и цены на новые машины/ОА Орлов, Е. Г Рясних, ЕВ Савченко
ЕВ Савченко
Современный научный вестник. Серия: Экономика. Право, 41-48, 2008
32008
Автоматизоване управління інформацією на промисловому підприємстві (аспект ціноутворення)
ОВ Савченко
Хмельницький національний університет, 2006
32006
Scientific approach to quantitative measurement and economic processes research in corporate management
O Orlov, Y Ryasnykh, K Dumanska, O Savchenko
SHS Web of Conferences 107, 06008, 2021
22021
Фінансове забезпечення зовнішньоекономічної діяльності підприємств
ЄГ Рясних, ОВ Савченко
Хмельницький національний університет, 2013
22013
Маржинальний підхід до аналізу асортименту продукції підприємства
Є Рясних, О Савченко
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018
12018
Аналіз методів ціноутворення та перспектив їх застосування
ОВ Савченко, ДВ Марцінко
Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки, 304-308, 2018
12018
Сутність та оцінка управління дебіторською та кредиторською заборгованостями в межах аналізу фінансового стану підприємства
ОВ Савченко, ДВ Марцінко
Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки, 181-185, 2017
12017
CRM-системи та якісні зміни в обслуговуванні клієнтів: світовий досвід
ОВ Савченко
12013
Ретроспективний аналіз та новий підхід до сутності і методики розрахунку лімітної ціни
ЄГ Рясних, ОВ Савченко
Хмельницький національний університет, 2010
12010
Про методи визначення нижньої межі ціни на нові машини
ЄГ Рясних, ОВ Савченко
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008
12008
ФОРМУВАННЯ ЦІН НА ІННОВАЦІЙНУ ПРОДУКЦІЮ: ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ВИРІШЕННЯ.
ОВ Орлов, О.О & Рясних, Є.Г & Савченко
Трансформаційна економіка, 50-57, 2023
2023
МАРЖИНАЛЬНИЙ ПІДХІД ДО ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ ІННОВАЦІЙНИХ РІШЕНЬ В МЕДИЧНІЙ ГАЛУЗІ
ЛН Євгенія РЯСНИХ, Олена САВЧЕНКО
MODELING THE DEVELOPMENT OF THE ECONOMIC SYSTEMS, С.75-83, 2022
2022
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20