Підписатись
Шемигон Н.Ю. Shemigon N.
Шемигон Н.Ю. Shemigon N.
Підтверджена електронна адреса в uipa.edu.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Формування ціннісних орієнтацій майбутніх педагогів у процесі професійної підготовки
НЮ Шемигон
спец. 13.00. 04 «Теорія і методика професійної освіти». Харків. 2008. 34с, 2008
432008
Сутність мотиваційно-ціннісного ставлення студентів до майбутньої професійної діяльності
НЮ Шемигон
Проблеми інженерно-педагогічної освіти, 250-254, 2012
112012
Роль ціннісних орієнтацій у процесі підготовки майбутніх вчителів
НЮ Шемигон
Проблеми оновлення змісту та методів навчання у закладах освіти, 178-184, 2003
82003
Тheеssence and structure of students’ readiness to engage in distance learning
N Shemyhon
PLUS EDUCATION 1 (28), 162-169, 2021
1*2021
АДАПТИВНИЙ ІНКЛЮЗИВНИЙ ОСВІТНІЙ ПРОСТІР ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ–ЙОГО ХАРАКТЕРИСТИКИ, ФУНКЦІЇ ТА СТРУКТУРА.
N Shemihon
Problems of Engineer-Pedagogical Education, 29-36, 2019
12019
Особливості педагогічного супроводу іноземних студентів
НЮ Шемигон
Педагогіка та психологія, 180-187, 2014
12014
Розвиток професійної мотивації майбутніх інженерів-педагогів–теоретичний аспект
НЮ Шемигон
Педагогіка та психологія, 95-99, 2011
12011
Особистісно-професійні якості викладача та їх вплив на якість дистанційної освіти
Н Шемигон
Adaptive Management: Theory and Practice. Series Pedagogics 14 (27), 2022
2022
ЦІННІСНІ ОРІЄНТАЦІЇ ЯК СТРУКТУРНИЙ ЕЛЕМЕНТ ІНЖЕНЕРНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
НЮ Шемигон
Українська інженерно-педагогічна академія, 2022
2022
ФАКТОРИ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
Н Шемигон
Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П …, 2022
2022
ЦІННІСНІ ОРІЄНТАЦІЇ ТА ЇХ ЗНАЧЕННЯ ДЛЯ АКТИВІЗАЦІЇ АДАПТИВНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ–ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ
N Shemyhon
Problems of Engineer-Pedagogical Education, 2021
2021
АДАПТИВНИЙ ІНКЛЮЗИВНИЙ ПРОСТІР
НЮ Шемигон
2021
ВИКЛИКИ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ
НЮ Шемигон
2021
Адаптивний інклюзивний простір-технологія створення
ШН Ю.
Адаптивні процеси в національній системі освіти: (зб.матеріалів V …, 2020
2020
АДАПТИВНИЙ ІНКЛЮЗИВНИЙ ПРОСТІР–ТЕХНОЛОГІЯ СТВОРЕННЯ
НЮ Шемигон
Рекомендовано до друку засіданням Ради Громадської організації «Школа …, 2020
2020
ПРОБЛЕМА ІНТЕГРАЦІЇ МОЛОДІ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ ВИЩОЇ ШКОЛИ
НЮ Шемигон
2020
Розвиток адаптивних можливостей особистості з особливими освітніми потребами в адаптивному інклюзивному просторі.
ШН Ю.
Адаптивне управління: теорія і практика. Серія Педагогіка 8 (15), 2020
2020
Адаптивний інклюзивний освітній простір закладу вищої освіти – його характеристики, функції та структура
ШН Ю.
Проблеми інженерно-педагогічної освіти, 29-26, 2019
2019
Організація адаптивного інклюзивного простору у закладах вищої освіти
Н Шемигон
Молодь і ринок, 2019
2019
Аналiз професiйних гендерних стереотипiв студентiв, що навчаються на економічних спеціальностях
N Shemyhon, E Pasychnyk
Problems of Engineer-Pedagogical Education, 23-32, 2018
2018
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20