Підписатись
Ірина Лорві
Ірина Лорві
доцент, Луцький національний технічний університет
Підтверджена електронна адреса в lntu.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Choosing Effective Internet Marketing Tools in Strategic Management
TH Volodymyr Lagodiienko, Oleh Karyy, Mykola Ohiienko, Olga Kalaman, Iryna Lorvi
International Journal of Recent Technology and Engineering (IJRTE) 8 (Issue …, 2019
53*2019
Digital-Toolkit for Promoting Tourist Destinations
IL Olha Prokopenko, Yaroslava Larina, Olena Chetveryk, Sergiy Kravtsov ...
International Journal of Recent Technology and Engineering (IJRTE), P. 4982-4987, 2019
46*2019
Маркетинговий менеджмент: навч. посіб
ЄВ Крикавський, ІО Дейнега, ОВ Дейнега, ІФ Лорві
Львів: Львівська політехніка, 2014
272014
Управління збутовими ризиками підприємства
ІФ Лорві
Вісник Хмельницького національного університету. Серія «Економічні науки 2 …, 2011
172011
Маркетинговий менеджмент: навч. посіб
ВО Морохова, ІФ Лорві
Луцьк: Бізнес, 2010
152010
Рекламний менеджмент: навч. посіб
ВО Морохова, ОВ Бойко, ІФ Лорві
Луцьк: Вежа-Друк, 2018
142018
Communication Strategies of Brand Management and Online Marketing of Digital Products
D Fayvishenko, O Mitchuk, I Lorvi, M Konopliannykova, S Chernobrovkina, ...
Economic Affairs 68 (1s), 289-298, 2023
122023
Імідж як кінцевий продукт діяльності підприємства: теоретичний підхід
ЛВ Стрижеус, ІФ Лорві, АО Тендюк
Економічний форум, 257-266, 2018
122018
Складові управління збутовою діяльністю підприємства
ІФ Лорві, ВО Морохова, ОВ Бойко
Міжнародний науковий журнал Інтернаука. Серія: Економічні науки, 129-134, 2020
112020
Modern information and communication technologies in the digital economy in the system of economic security of the enterprises
T Shmatkovska, I Britchenko, S Voitovych, P Lošonczi, I Lorvi, I Kulyk, ...
92022
Паблік рилейшнз: навч. посіб
ВО Морохова, ВБ Здрилюк, ІФ Лорві
Луцьк: Вежа-Друк 204, 24, 2016
92016
Формування стратегії збуту інноваційної продукції
ІФ Лорві
Маркетинг і менеджмент інновацій, 93-98, 2012
92012
Marketing management of enterprises based on a client-oriented approach
V Morokhova, O Boyko, I Lorvi
Economic journal of Lesya Ukrainka Volyn National University 3 (23), 114-121, 2020
62020
Digital marketing and communication strategies of agri-food enterprises on social media platforms.
M Konoplyannikova, L Radkevych, M Netreba, M Bilan, I Lorvi, O Nahorna
Agronomy Research 22, 2024
52024
Місце маркетингових ризиків в системі управління інноваційною діяльністю підприємства
О Ковальчук, І Лорві
Бізнес, інновації, менеджмент: проблеми та перспективи, 172-173, 2020
52020
Методичні положення комплексного маркетингового аналізу системи збуту
ВО Морохова, ІФ Лорві
Економічні науки. Сер.: Економіка та менеджмент, 218-226, 2011
52011
Маркетингові технології формування конкурентних переваг підприємств
ВО Морохова, ОВ Бойко, ІФ Лорві
Економічний форум 1 (3), 87-93, 2021
42021
Маркетингові аспекти соціальної відповідальності та етики в діяльності підприємств
ВО Морохова, ОВ Бойко, ІФ Лорві
Економічний форум, 100-104, 2019
42019
Рекламний менеджмент
ВО Морохова
навч. посіб./ВО Морохова, ОВ Бойко, ІФ Лорві.–Луцьк: Вежа-Друк, 2018
42018
СТРАТЕГІЧНІ ДЕТЕРМІНАТИ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ НА РИНКУ УНІФІКОВАНОЇ ПРОДУКЦІЇ
ІФ Лорві
42013
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20