Підписатись
Ірина Лорві
Ірина Лорві
доцент, Луцький національний технічний університет
Підтверджена електронна адреса в lntu.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Choosing Effective Internet Marketing Tools in Strategic Management
TH Volodymyr Lagodiienko, Oleh Karyy, Mykola Ohiienko, Olga Kalaman, Iryna Lorvi
International Journal of Recent Technology and Engineering (IJRTE) 8 (Issue …, 2019
51*2019
Digital-Toolkit for Promoting Tourist Destinations
IL Olha Prokopenko, Yaroslava Larina, Olena Chetveryk, Sergiy Kravtsov ...
International Journal of Recent Technology and Engineering (IJRTE), P. 4982-4987, 2019
46*2019
Маркетинговий менеджмент: навч. посіб
ЄВ Крикавський, ІО Дейнега, ОВ Дейнега, ІФ Лорві
Львів: Львівська політехніка, 2014
252014
Маркетинговий менеджмент: навч. посіб
ВО Морохова, ІФ Лорві
Луцьк: Бізнес, 2010
152010
Імідж як кінцевий продукт діяльності підприємства: теоретичний підхід
ЛВ Стрижеус, ІФ Лорві, АО Тендюк
Економічний форум, 257-266, 2018
122018
Управління збутовими ризиками підприємства
ІФ Лорві
Вісник Хмельницького національного університету. Серія «Економічні науки 2 …, 2011
122011
Рекламний менеджмент: навч. посіб
ВО Морохова, ОВ Бойко, ІФ Лорві
Луцьк: Вежа-Друк, 2018
112018
Складові управління збутовою діяльністю підприємства
ІФ Лорві, ВО Морохова, ОВ Бойко
International Scientific Journal «Internauka». Series:«Economic Sciences, 2020
92020
Паблік рилейшнз: навч. посіб
ВО Морохова, ВБ Здрилюк, ІФ Лорві
Луцьк: Вежа-Друк 204, 24, 2016
92016
Формування стратегії збуту інноваційної продукції
ІФ Лорві
Маркетинг і менеджмент інновацій, 93-98, 2012
92012
Методичні положення комплексного маркетингового аналізу системи збуту
ВО Морохова, ІФ Лорві
Економічні науки. Сер.: Економіка та менеджмент, 218-226, 2011
52011
Modern information and communication technologies in the digital economy in the system of economic security of the enterprises
T Shmatkovska, I Britchenko, S Voitovych, P Lošonczi, I Lorvi, I Kulyk, ...
42022
Місце маркетингових ризиків в системі управління інноваційною діяльністю підприємства
О Ковальчук, І Лорві
Бізнес, інновації, менеджмент: проблеми та перспективи, 172-173, 2020
42020
Маркетингові аспекти соціальної відповідальності та етики в діяльності підприємств
ВО Морохова, ОВ Бойко, ІФ Лорві
Економічний форум, 100-104, 2019
42019
СТРАТЕГІЧНІ ДЕТЕРМІНАТИ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ НА РИНКУ УНІФІКОВАНОЇ ПРОДУКЦІЇ
ІФ Лорві
42013
ЗАСТОСУВАННЯ СRМ-ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ АВТОМАТИЗАЦІЇ ПРОЦЕСІВ ВЗАЄМОДІЇ ІЗ СПОЖИВАЧАМИ ЗАКЛАДУ ПОСЛУГ
С Войтович, І Лорві, Н Букало
Економічний форум 1 (4), 68-73, 2022
32022
Маркетингові технології формування конкурентних переваг підприємств
ВО Морохова, ОВ Бойко, ІФ Лорві
Економічний форум 1 (3), 87-93, 2021
32021
Prosuvannia osvitnoi posluhy u sotsialnii merezhi Facebook [Promotion of educational service on the social network Facebook]
OV Kovalchuk, IF Lorvi, MI Volochai
Ekonomichni nauky–Economic Sciences 14, 134-143, 2017
32017
Маркетинг інновацій як комплексний інструмент досягнення стратегічних цілей підприємства в умовах конкурентного середовища
ВО Морохова, ОВ Бойко, ІФ Лорві
Економічні науки. Серія" Регіональна економіка", 123-130, 2021
22021
Інструменти інтернет-маркетингу
ІФ Лорві, СЯ Войтович
Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Серія: Економічні науки 8 (2), 13-18, 2021
22021
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20