Follow
Світлана Шпилик (Svitlana Shpylyk)
Світлана Шпилик (Svitlana Shpylyk)
Other namesСвітлана Гнилиця
Ternopil Ivan Puluj National Technical University Тернопільський національний технічний університет
Verified email at tntu.edu.ua - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Управління збутовою діяльністю підприємства
С Шпилик
Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя, 2012
1392012
Інтернет як ефективний маркетинговий інструмент сучасного підприємства
С Шпилик
Галицький економічний вісник, 212-223, 2015
792015
Інформаційна війна, пропаганда та pr: такі схожі й такі різні…
С Шпилик
Галицький економічний вісник, 178-188, 2014
342014
Інтерактивний маркетинг: стан розвитку в Україні
С Семенюк, С Шпилик
Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя, 2012
292012
Соціальна відповідальність в контексті діджиталізації бізнесу
ОІ Краузе, ІЛ Піняк, СВ Шпилик
Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Серія:«Економічні науки, 2022
262022
CRM як джерело інформації для розробки маркетингових проєктів та стратегічного управління конкурентоспроможністю
О Краузе, І Піняк, СВ Шпилик
Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного …, 2022
232022
Маркетинговий стратегічний аналіз конкурентного потенціалу комерційного підприємства
ОІ Краузе, ІЛ Піняк, СВ Шпилик
Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного …, 2022
222022
The organizational-economic aspects of land relations provision by administrative-territorial reform in Ukraine
G Liakhovych, O Pavlykivska, L Marushchak, O Kilyar, S Shpylyk
Problems and Perspectives in Management 17 (2), 479, 2019
202019
Управлінський інструментарій оцінювання ефективності впровадження конкурентної стратегії як механізму підвищення конкурентоспроможності підприємства
С Шпилик
Галицький економічний вісник 53 (№2), 89-102, 2017
182017
Екомаркетинг як інструмент поліпшення іміджу підприємства
СВ Шпилик, СВ Шпылык, ВА Фалович, ВА Фалович
ТНТУ, АСУ, 2012
102012
Маркетинговий процес як основа розробки конкурентної стратегії
СВ Шпилик
Соціально-екoномічні проблеми і держава, 2011
102011
Дотримання принципів соціальної відповідальності в електронній комерції
ОІ Краузе, ІЛ Піняк, СВ Шпилик
Галицький економічний вісник 83 (4), 28-37, 2023
72023
Facebook як ефективний маркетинговий інструмент розвитку бізнесу
С Шпилик, О Вовчук
Галицький економічний вісник, 106-113, 2018
72018
Маркетингові стратегії формування попиту на товари та послуги на ринках України
РВ Федорович, ОМ Загородна, ВМ Серединська, ОІ Краузе, ...
ТНТУ ім. І. Пулюя, 2013
72013
Тенденції розвитку ринку туристичних послуг Тернопільської області
НМ Голда, ОІ Краузе, СВ Шпилик
Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного …, 2019
62019
Розвиток маркетингу в умовах глобалізації сучасні тенденції та перспективи
РВ Федорович, БА Оксентюк, ЛЯ Якимишин, НЯ Рожко, ВЙ Бица, ...
62016
Механізми управління транспортно-логістичною системою Європейського Союзу в умовах пандемії: досвід для України (Management mechanisms of the transport and logistics system of …
НМ Шведа, СВ Шпилик, ІЛ Піняк
Бізнес Інформ, 43–48, 2020
52020
Економічні, соціальні та психологічні аспекти сучасних маркетингових технологій. Колективна монографія
Поняття та особливості використання інтернет ресурсу у сучасному маркетингу …, 2019
5*2019
Тенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій
РВ Федорович, НМ Бакуліна, ОП Бурліцька, МП Галущак, ОЯ Галущак, ...
ФО-П Шпак ВБ, 2017
52017
Аналітичний інструментарій в маркетинговій діяльності
РВ Федорович, ОП Бурліцька, НМ Голда, ОМ Загородна, ОІ Краузе, ...
Монографія Аналітичний інструментарій в маркетинговій діяльності, 2018
42018
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20