Світлана Шпилик (Svitlana Shpylyk)
Світлана Шпилик (Svitlana Shpylyk)
Ternopil Ivan Puluj National Technical University Тернопільський національний технічний університет
Підтверджена електронна адреса в tntu.edu.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Управління збутовою діяльністю підприємства
С Шпилик
Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя, 2012
502012
Інтернет як ефективний маркетинговий інструмент сучасного підприємства
С Шпилик
Галицький економічний вісник, 212-223, 2015
182015
Інтерактивний маркетинг: стан розвитку в Україні
С Семенюк, С Шпилик
Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя, 2012
152012
The organizational-economic aspects of land relations provision by administrative-territorial reform in Ukraine
G Liakhovych, O Pavlykivska, L Marushchak, O Kilyar, S Shpylyk
Problems and Perspectives in Management 17 (2), 479, 2019
112019
Інформаційна війна, пропаганда та pr: такі схожі й такі різні…
С Шпилик
Галицький економічний вісник, 178-188, 2014
92014
Екомаркетинг як інструмент поліпшення іміджу підприємства
СВ Шпилик, СВ Шпылык, ВА Фалович, ВА Фалович
ТНТУ, АСУ, 2012
62012
Маркетинговий процес як основа розробки конкурентної стратегії
СВ Шпилик
ТНТУ, 2011
62011
Вірусний маркетинг як спосіб просування товару
С Шпилик, О Вовчук
Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції "СТРАТЕГІЇ ТА …, 2018
42018
Управлінський інструментарій оцінювання ефективності впровадження конкурентної стратегії як механізму підвищення конкурентоспроможності підприємства
СВ Шпилик
Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного …, 2018
42018
Освітні заклади як особливі суб’єкти інноваційного розвитку суспільства
СБ Семенюк, СВ Шпилик
Тенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій: монографія …, 2017
42017
Процес формування конкурентної стратегії на прикладі видавництва «Підручники & посібники»
СВ Шпилик
Видавництво Національного університету" Львівська політехніка", 2009
32009
Тенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій
РВ Федорович, НМ Бакуліна, ОП Бурліцька, МП Галущак, ОЯ Галущак, ...
ФО-П Шпак ВБ, 2017
22017
Економічні, соціальні та психологічні аспекти сучасних маркетингових технологій. Колективна монографія
ВА Фалович, ГП Баб'як, НМ Бакуліна, ОП Бурліцька, НМ Голда, ...
Економічні, соціальні та психологічні аспекти сучасних маркетингових технологій, 2019
12019
Просування бренду та його елементи
М Лучейко, С Шпилик
Збірник тез Міжнародної студентської науково-технічної конференції …, 2018
12018
Сенсорний маркетинг на службі маркетолога
СВ Шпилик
Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий …, 2015
12015
Особливості та необхідність розвитку стратегічного маркетингу на підприємствах харчової промисловості
СВ Шпилик, О Шпилик
Збірник тез доповідей Міжнародної науково-технічної конференції …, 2015
12015
Маркетинговий інструментарій формування попиту на товари та послуги на ринках України
РВ Федорович, ОП Бурліцька, НМ Голда, ОМ Загородна, ОІ Краузе, ...
12013
Маркетингові стратегії формування попиту на товари та послуги на ринках України
РВ Федорович, ОМ Загородна, ВМ Серединська, ОІ Краузе, ...
ТНТУ ім. І. Пулюя, 2013
12013
Побудова багатофакторної статистичної моделі залежності обсягу реалізованої продукції машинобудування
ВА Фалович, СВ Шпилик
Science, 24, 2011
12011
Ремаркетинг
СВ Шпилик, Т Чабан
Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих …, 2020
2020
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20